akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var skaffar man ciggs? Måste man klara nåt speciellt uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Undrar jag me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag undrar när man kan börja handla på 24/7? och vad kan man köpa där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Du kan handla där när du vill, man kan köpa läsk och snacks där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men vart kan man köpa cigaretter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag vet inte hur man köper på 24 - 7 det finns ju inget ställe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag vet inte hur man köper på 24 - 7 det finns ju inget ställe!! kolla på kartan du fick med i spelet, eller så sätter dupå ikoner inuti spelets puasmeny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts