CloG Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag tycker att det är för lite folk på #gtasajten på quaknet på IRC. Det är ganska ofta flera som är inne på forumen samtidigt. Om många är inne på kanalen kan man fråga folk där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag tror inte det är så många som vet hur man kommer in. Sedan är det nog många som kommit in på kanalen, sett att det inte varit så många där och sedan tragit därifrån och aldrig kommit tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Det är nog sant. Jag har också gått ut när det inte har varit folk. Men om det väl kommer igång så skulle det vara bra.. Ni kanske kan skriva en guide eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag försöker att vara där när jag är inne på forumet. Men som ni säger så är det oftast ingen annan där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag är jämt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 men hultan, skriv ner nått, typ hur man gör när man går in på mirc o.s.v, för om gta sajten har 1000 besökare per dag så kan väll ändå 1/10 mirc. Skriv i nyheter att det finns! kanske nya medlemmar som inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hur kommer man in i IRC och va é de? Du sa i en gammal nyhet att du skulle skriva en guide om nån ville.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 1. ladda ner mirc från mirc.org 2. instalera programet 3. Starta programet och skriv in nick, email och vad mer det nu är...(stäng den lilla rustan som kommer upp i början så en ny ruta kommer fram) 4. där det står något med Dalnet, under där det står "irc network" bläddrar du ner till "random quakenet server" och trycker på connect 5. när en ny ruta ploppar fram så skriver du " #gtasajten och trycker på connect and youre in! skrev lite hastigt nu men skicka pm om du absolut vill veta detaljerat hur man gör / jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Påverkar Mirc filerna på datorn och datorns inställningar på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 nej..NEJ!!! absolut inte..det är ungefär som MSN messenger eller ICQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag skriver upp "Guide till IRC" på min att-göra-lista. Den är dock ganska full när det gäller GTAsajten så guiden kommer säkert inte bli klar förens efter nyår... Kanalen har i alla fall gått lite bättre nu, det är nämligen alltid nån online och oftast flera stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag är som sakt alltid där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har nu gjort en liten guide till er som inte har mIRC... Kolla in och säg vad ni tycker... mIRC Guiden, © StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har nu gjort en liten guide till er som inte har mIRC... Kolla in och säg vad ni tycker... mIRC Guiden, © StellHell Bra jobbat! Jag ska nog ladda ner Mirc nån dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har nu gjort en liten guide till er som inte har mIRC... Kolla in och säg vad ni tycker... mIRC Guiden, © StellHell Lägg upp den som .txt-fil istället. Blir enklare så. Dessutom kunde jag inte öppna det för mitt virusprogram. "Skadligt script" stod det och sen stängdes Internet Explorer ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Lägg upp den som .txt-fil istället. Blir enklare så. Dessutom kunde jag inte öppna det för mitt virusprogram. "Skadligt script" stod det och sen stängdes Internet Explorer ner... klagarmaja... köp ny dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 klagarmaja... köp ny dator.. Ok, till slut lyckades jag öppna den. Med Wordpad... I hate windows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Ok, till slut lyckades jag öppna den. Med Wordpad... I hate windows... Hahaha... surt polarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts