Vice-Nasty Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är lätt o döda alla i början men sedan på motorcykeln är ju hur jävla fucking svårt som helst , får damp asså!!!! vägrar klara av det....något tips När man bara rör lite på joysticken rör den inte sig , om man tar i lite mer så bara flygger siktet bort :S sedan funkar inte autoaim när man väl sitter där bak heller.. Man får ju fan börja om hela tiden !!! Jävligt irriterade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mm sitter med fast på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 sensetivityn + styrspaken är omöjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Åh jävlar vad jag darar jag klara den =) åh maj gad Shit mitt hjärta =) muhaha... för så här Awm eller vad du heter , ta start sedan controllls sett inverten : Off och sedan så sitter skit nära tvn och håll vänster hand på höger styrspak och högerhandstummen på O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klara den med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarade den nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Klarade det på andra försöket det var inte specielt svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarar den inte heller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 sitter oxå fast där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Försök sikta på föraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det kommer ju en stor jävla sån där..trailer? Och så dör Smoke ;/ Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 behöver oxå hjälp där..( just business ) smoke sprängs ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Just Business; aah, det roligaste uppdraget hittils enligt mig. Se till att bara skjuta motorcykelförarna, trucken och de efterföljande bilarna utgör inga större hot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag sprängs hela tiden på det uppdraget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Klarade det på 3 försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det var ett av dom ballaste! klarade det på första försöket! YEY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag klarade också på 3:e försöket. Jävligt roligt, men svårt uppdrag Rockstar har fått insperation från Terminator 2 där, när lastbilen flyger ner där, plus att där man åker ser precis ut som i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 klarade också. missade där i slutet där jag kollade rakt fram istället för bak där det kom 2 motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts