Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man behöver bara rytmen. Har man rytmen i huvudet är det jättelätt. Bara att kolla vad man ska trycka. ja, eller hur varför göra en topic på ett av dom lättaste uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 dene lätt som fan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ni kanske inte tycker den var svår, och det är inte så kul heller när man väl klarat att dansa, men kraschar med vanen ;/ Som sagt, ha rytmen i kroppen så fungerar det nog bra. Det gjorde det för mig, sista gången. 4450 eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jajj, jag klarade det på sista försöket Jag satt och stirrade på den jävla cirkeln hela tiden, man blir lite snurrig dock av alla symboler som flyger in och ut ur skärmen. Jag kollade inte hur mycket poäng jag hade, eller om det stog good eller bad där uppe, satt koncentrerad och lyssnade på musiken. Och om man har spelat mycket playstation är det ett plus eftersom man då vet vart alla knappar sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jajj, jag klarade det på sista försöket omfg! "ja klara det på nästsista försöket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Sjunger han inte "Hey Hey Hey i början? Så ska man trycka O O O. Är bara det jag kommer ihåg typ Jo det är det, fast jag tror inte dom säger "Hey, Hey, Hey" i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Fick 6123 på andar dföersöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag får värsta jobbiga flashbacks när dom spelar den låten man dansar till på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jaaa, jag klarade det! WOOHOO!!! Fick 5300 nånting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts