oscargn Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Bara jag som tyckte att det var ett barnsligt enkelt uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jaa.. Det e jättesvårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Palma- Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Stampa takten med fötterna samtidigt bara. Jag fick 5900 på första försöket och jag har inte någon vidare taktkänsla så då borde ni också kunna klara det. Dra upp volymen o lyssna till den. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Så det är egentligen bara att lyssna? Men man måste ju trycka rätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det ska finnas en Club där man kan övningsdansa. Var ligger den? Har bara hört att den ska finnas i IDLEWOOD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har varit på den klubben..Får väl dra dit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var ligger klubben och vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nu fick jag som högst, 2350 eller något sånt. Jag tyckte jag tryckte rätt och sådär. Vad fan gör jag för fel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kan du säga vart Klubben ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kan du säga vart Klubben ligger? kolla kartan, martiniglasen.. där sa hawkeye att man ska kunna träna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tackar, hittade det! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har tränat på den där klubben tusentals gånger nu, men hur jag än gör blir det bara fel! Ska man trycka när symbolerna är I cirkeln, eller precis innan kom kommer in i den? Eller precis efter? Tacksam för (seriösa) svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har tränat på den där klubben tusentals gånger nu, men hur jag än gör blir det bara fel! Ska man trycka när symbolerna är I cirkeln, eller precis innan kom kommer in i den? Eller precis efter? Tacksam för (seriösa) svar.. när symbolen är precis i ringen, stampa med fötterna som nån anna skrev.. det är fjärdedelstakter bara så det blir rätt lätt. Gäller bara å komma ihåg vilken symbol som är var på kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Fan, det är ju skitsvårt. Även om man trycker rätt knapp vid rätt tillfälle(alltså när symbolen är mitt i cirkeln) så står det BAD. EDIT: Det bästa jag har fått är 2900, hur fan ska man då kunna få ihop 4000! Redigerad 7 november, 2004 av Cruzito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Fan, det är ju skitsvårt. Även om man trycker rätt knapp vid rätt tillfälle(alltså när symbolen är mitt i cirkeln) så står det BAD. EDIT: Det bästa jag har fått är 2900, hur fan ska man då kunna få ihop 4000! Det gör inget om det står BAD tror jag för det stod så på mig sen GOOD sen excellent (stavning) sen gick det ner igen fast jag gjorde rätt "moves" och en grej sätt på en låt typr från datorn eller något men lyssna inte på skiten som spelas där.. När dom säger "You sucks" och det skit jobbigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Faaan! 3340 nu som mest! Och då gick det skiiitbra tyckte jag! EDIT: FAAAAAAN!!! FAN FAN FAN!!! Måste bara avreagera mig lite, klarade dansdelen. Sen så när jag skulle dra där ifrån med vanen så klantade jag mig och vart ner knuffad i havet med den!!!! "MISSION FAILED! The van was destroyed"! FAAAN!! Redigerad 7 november, 2004 av Cruzito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Sjunger han inte "Hey Hey Hey i början? Så ska man trycka O O O. Är bara det jag kommer ihåg typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag klarade detta på andra försöket.... genom att vara super noga... Jag satte mig en meter från tv'n och höll bara koll på vad för symbol som var i "ringen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det e ju vrål enkelt!! Undrar om det går att koppla in dansmatta och använda på de uppdragen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man behöver bara rytmen. Har man rytmen i huvudet är det jättelätt. Bara att kolla vad man ska trycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts