Jump to content

Life's a beach

PETsson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag har tränat på den där klubben tusentals gånger nu, men hur jag än gör blir det bara fel!

Ska man trycka när symbolerna är I cirkeln, eller precis innan kom kommer in i den? Eller precis efter?

Tacksam för (seriösa) svar.. :wub:

när symbolen är precis i ringen, stampa med fötterna som nån anna skrev.. det är fjärdedelstakter bara så det blir rätt lätt. Gäller bara å komma ihåg vilken symbol som är var på kontrollen :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, det är ju skitsvårt. Även om man trycker rätt knapp vid rätt tillfälle(alltså när symbolen är mitt i cirkeln) så står det BAD. :ph34r:

EDIT: Det bästa jag har fått är 2900, hur fan ska man då kunna få ihop 4000!

Det gör inget om det står BAD tror jag för det stod så på mig sen GOOD sen excellent (stavning) sen gick det ner igen fast jag gjorde rätt "moves" och en grej sätt på en låt typr från datorn eller något men lyssna inte på skiten som spelas där.. När dom säger "You sucks" och det skit jobbigt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faaan! 3340 nu som mest! Och då gick det skiiitbra tyckte jag!

EDIT: FAAAAAAN!!! FAN FAN FAN!!! Måste bara avreagera mig lite, klarade dansdelen. Sen så när jag skulle dra där ifrån med vanen så klantade jag mig och vart ner knuffad i havet med den!!!! "MISSION FAILED! The van was destroyed"! FAAAN!! :ph34r::wub::wub:

Redigerad av Cruzito
Länk till kommentar
Dela på andra sidor