PETsson Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tjena! Behöver hjälp med Life's Beach... Vad ska man göra med DJn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tjena! Behöver hjälp med Life's Beach... Vad ska man göra med DJn? dansa! sen tar du bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 dansa! sen tar du bilen Hur dansar man då? Eller rättare sagt var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Man ställer sig i den röda ringen vid dj:en och trycker sedan på de knappar som kommer upp på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Man ställer sig i den röda ringen vid dj:en och trycker sedan på de knappar som kommer upp på skärmen. Ska jag stå vid henne eller? Det kommer ingenting... Jag har dansat på nån klubb nånstans, så jag vet hur man gör, men var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ställ dig vid henne i den röda ringen och tryck på höger stryrkors några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Några gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Några gånger? först säger hon nåt höger sen säger hon nåt med dansa då trycker du höger igen så startar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag kan fan inte dansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag kan fan inte dansa join the club kastade kontrollen i väggen innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hon frågar dig 2 saker tror jag, eller tre.. Då ska du trycka på höger styrkors varje gång hon frågar något. Sen ska du dansa, klarar du 4000 poäng så kan du sno bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hon frågar dig 2 saker tror jag, eller tre.. Då ska du trycka på höger styrkors varje gång hon frågar något. Sen ska du dansa, klarar du 4000 poäng så kan du sno bilen. Det var ju inte så svårt, det kommer upp om du vill svara på ett negativt sätt eller på ett positivt sätt. Positivt är alltid bäst och det är åt höger,så tryck bara åt höger på pil korset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hon frågar dig 2 saker tror jag, eller tre.. Då ska du trycka på höger styrkors varje gång hon frågar något. Sen ska du dansa, klarar du 4000 poäng så kan du sno bilen. får man poäng? hehe, jag kollade på de inkommande pilarna istället hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det uppdraget e svårt... suger på att dansa.. får typ 3000 poäng hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det uppdraget e svårt... suger på att dansa.. får typ 3000 poäng hela tiden försök att hänga med lite i svängarna, brukar hjälpa om man också lyssnar på musiken, så man kan tima allt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag tyckte också det var krångligt men efter tredje gången satsade jag verkligen att tycka exakt när markeringen (symbolen) var i mitten av cirklen du fixade jag det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 försök att hänga med lite i svängarna, brukar hjälpa om man också lyssnar på musiken, så man kan tima allt rätt Men jag försökte göra uppdraget precis men fick bara 2000 poäng.. det e omöjligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Man får sätta kroppen i rörelse till musiken för att klara det uppdraget, mycket enklare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men jag försökte göra uppdraget precis men fick bara 2000 poäng.. det e omöjligt!! just keep on trying, ta en paus och pröva sen igen. är uppdraget för svårt tror jag inte att du nånsin kommer att klara hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har precis gjort ett rekord.. 3090 .. dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts