Jump to content

Hur ser ni Ut just nu?

Share

Recommended Posts

Såhär ser min CJ ut.

Tröja : En grön huvtröja med ett R* märke på.

Byxor : Dom vanliga blå jeansen.

Skor : Mörkblåa skor.

Ansiktsgrejs : En sjal för munnen och näsan.

Huvudbonad : En truckkeps.

Har fullt i stamina och cykling också :( ¨

Muskler är det dåligt med, är som vanligt typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är vältränad som fan, har kostym med rolexklocka, hatt, halleluja kors i en kedja och dyra fina skor + att jag har solbrillor, köpte allt i samma affär, dyrt som fan, typ 50 000 för allt!!

men jävla skitsnack.. säkert att kläderna kostade 50 000 $.

sj har jag en grön hoody för att visa att jag är från grove street. sen så har jag svarta solglasögon. blonda cornrows och en grön bakåtvänd keps..har dogtags oxå.. så har jag röda basket shorts som går ner till knäna.. och vita basketskor.. har 100% på muscle och ca 70% på stamina å typ 30% på sex appear.. resten är ganska lågt.. har mycket på cycling skill.. har "gangsta" på pistol, smg och shotgun. har en tatuering på ryggen. en på armen och en på bröstet

Redigerad av homie_boy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har pumpat upp mig till 100% Muscle. Inbakade flätor och massivt tatuerad. Först rullade jag med Grove-färger, men efter att storyn gick vidare (skall inte spoila nånting nu...) så dumpade jag det och kör nu med original-jeansen och bar överkropp. En ordentlig kubansk länk i silver och kritvita sneakers. Det är mitt alter ego i San Andreas. Inte alltför olika mig IRL... :unsure::wub:

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...