Weener Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Såhär ser min CJ ut. Tröja : En grön huvtröja med ett R* märke på. Byxor : Dom vanliga blå jeansen. Skor : Mörkblåa skor. Ansiktsgrejs : En sjal för munnen och näsan. Huvudbonad : En truckkeps. Har fullt i stamina och cykling också ¨ Muskler är det dåligt med, är som vanligt typ.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Grönt i allt, afrokrull : Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 själv har min gubbe halvfullt i både muscle & stamina samma skor & byxor som från början, svart linne och krulligt hår (inte afro) ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart köper man kostymer och dyra kläder? Ska bli lit mer upper class pimp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Redigerad 31 oktober, 2004 av HittiS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart köper man kostymer och dyra kläder? Ska bli lit mer upper class pimp Zip och Didier Sax/Sachs (kommer inte ihåg exakt vad de heter) som finns i Rodeo i Los Santos bla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur gör man så att CJ inte har nån tröja på sig? har letat men inte hittat någe:/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hur tar man av säg tröjan?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 har för mig att du går in i din garderob trycker på remove items väljer de kläder som ska bort har inte prövat men de e så jag fattat det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 har för mig att du går in i din garderob trycker på remove items väljer de kläder som ska bort har inte prövat men de e så jag fattat det Jupp, så är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Jag är vältränad som fan, har kostym med rolexklocka, hatt, halleluja kors i en kedja och dyra fina skor + att jag har solbrillor, köpte allt i samma affär, dyrt som fan, typ 50 000 för allt!! men jävla skitsnack.. säkert att kläderna kostade 50 000 $. sj har jag en grön hoody för att visa att jag är från grove street. sen så har jag svarta solglasögon. blonda cornrows och en grön bakåtvänd keps..har dogtags oxå.. så har jag röda basket shorts som går ner till knäna.. och vita basketskor.. har 100% på muscle och ca 70% på stamina å typ 30% på sex appear.. resten är ganska lågt.. har mycket på cycling skill.. har "gangsta" på pistol, smg och shotgun. har en tatuering på ryggen. en på armen och en på bröstet Redigerad 1 november, 2004 av homie_boy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har pumpat upp mig till 100% Muscle. Inbakade flätor och massivt tatuerad. Först rullade jag med Grove-färger, men efter att storyn gick vidare (skall inte spoila nånting nu...) så dumpade jag det och kör nu med original-jeansen och bar överkropp. En ordentlig kubansk länk i silver och kritvita sneakers. Det är mitt alter ego i San Andreas. Inte alltför olika mig IRL... EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 pumpad som fääään blå jeans vit t-shirt som det står i love los santos på (egentlien står det bara IloveLS) röda skor rosa muhawk (frilla för dem som inte vet vad en muhawk är) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 max i muscle. Bar överkropp. Org jeansen. Tatuerat West Side på ryggen. flattop frilla eller vad det nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Zip och Didier Sax/Sachs (kommer inte ihåg exakt vad de heter) som finns i Rodeo i Los Santos bla. kommer bara in på Prosport... när kommer man in på dem andra då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag är vältränad som fan, har kostym med rolexklocka, hatt, halleluja kors i en kedja och dyra fina skor + att jag har solbrillor, köpte allt i samma affär, dyrt som fan, typ 50 000 för allt!! var köper man kostym och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Glider runt i Pimpsuiten, deffad till 100%, gröna skor, cornrows och ett par mörka solglasögon på det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tuxedo jacket (Ds) Tuxedo pants(Ds) black shoes (Ds) Fullt i muscle,stamina å bikingskills Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tuxedo jacket (Ds) Tuxedo pants(Ds) black shoes (Ds) Fullt i muscle,stamina å bikingskills helt samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Min gubbe var nyligen en tjockis men ser nu ut såhär! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts