YoliT Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har tatueringar över hela magen, ryggen och armarna.. Gröna byxor, en keps. Är så vältränad det går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur gör jag för att gå ner i muskler? ÄT SÅ MYCKET DU KAN!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) fullt i muscle & stamina.. 76ers tröja.. svarta brallor Guldkedja Vita skor.. (ghetto style) Fett med tattoos.. elvis hår! Redigerad 30 oktober, 2004 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag hade gjort min gubbe skitfett så nu håller jag på och går på gym och försöker få honom i form hehe han håller på att bli riktigt stark nu han orkar träna 11 timmar nu gämfört med 1 timme i början. Byter kläder på honom varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 fullt på muscle och stamina.. blonda dreads.. vanliga linnet.. vanliga jeansen.. dog tags.. samma fast svart linne och militär byxor.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv är jag muskelknutte och har fullt på muscle, har basketlinne, solbrillor, gröna trekvarts shorts och Basketskor vart köper man trekvarts shorts ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det heter inte trekvarts men det är som det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur gör man för att få mer i sex-appeal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 fullt i muscle & stamina.. 76ers tröja.. svarta brallor Guldkedja Vita skor.. (ghetto style) Fett med tattoos.. elvis hår! vart köper man guldkedja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vart köper man trekvarts shorts ? SubUrban har dem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Går runt med svarta kallingar och dog-tags Redigerad 30 oktober, 2004 av lowire Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Just nu har jag ingen tröja, med en San Andreas tatuering där bak, blåa jeans, en guldklocka, ett par sportskor, och ett halsband Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har urban kamouflage byxor, ingen tröja, svart scarf (uppe på huvet), värsta muskel knutte, 0 i fat =P Om ni vill veta var man kör 2 player i stan så läs detta: åk till big smokes hus (BS på kartan, fast kan se ut som ES) titta på huset och sen vänd dig 90 grader till göger och spring rakt fram, gå in i det förfallna huset och hoppa över stängslet och gå in i den röda saken som snurrar runt (2 röda gubbar) sen bara tryck vilken knapp som helst på 2:a kontrollen och välj gubbe och sen e det bara att slakta nåra poliser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Röd kostym ,vita sneakers , gula cornrolls å en rolex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Just nu har jag ingen tröja, med en San Andreas tatuering där bak, blåa jeans, en guldklocka, ett par sportskor, och ett halsband Var hittar man San Andreas tatuering? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det heter inte trekvarts men det är som det Haha vad f*n är trekvarts shorts? Hur ser d ut? Shorts med trekvarts-längd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Haha vad f*n är trekvarts shorts? Hur ser d ut? Shorts med trekvarts-längd? långa shorts Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har en Westcoast tattoo på ryggen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 haha lol skrattar åt er quotes =) roliga som *** Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har köppt det mesta på prolaps. Solglasögon svart (lite röd) R-star jacka (med vit t-shirt under) Svarta byxor gröna sport skor ett africa halsband Frisyr: Såna där flätor som går bakåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts