MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 VAA? Lite grymt! Man verkar ju ha sånna "mätare" typ till muskler och sånt, har man det också till respekten också? Lite shysst isåfall Jepp du trycker på "L1" så får du fram massor mätare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Okej, Är det Någon som har gjort driveby´s än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja e skit stark har gult hår dogtags as mycke tatoos (spendera allt på tatueringar) o mjukis brallor o vita skor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Okej, Är det Någon som har gjort driveby´s än? Jepp du kan göra egna utan att göra uppdrag .. Jag gjorde driveby's på landsbygden på nåra bondisar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jepp du kan göra egna utan att göra uppdrag .. Jag gjorde driveby's på landsbygden på nåra bondisar LITE FRÄCKT! kan man ha pepparspay som vapen? har hört det någonstans! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 LITE FRÄCKT! kan man ha pepparspay som vapen? har hört det någonstans! Inte peppar spray men en spray burk med grön färg i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Min har fullt på Stamina och Muscle.. Grön hoodtröja blåa långshorts och gröna lowtopskor halsband med $ på och sen en grön keps "tiltad" (snett över ena örat) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Inte peppar spray men en spray burk med grön färg i Okej lite jag längtar tills det kommer på dator Någon som vet när det kommer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 skinnhead,gråa byxor,Black Trank,Oraanga skor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag är tjock som satan, springer omkring med bara kallsingar(ser ut som en blöja) och en motorsåg, har afrokrull oxo.... BTW... Skinhead stavas med ett "n" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Rags för ansiktet och huvudet, grön hoodtröja och Urban Camo-byxor... har halvt i muscle och driving skills. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har fullt i muscle och stamina 70 % driving skills. 100%Cykel skills Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Blonda små ränder på huve Grön Hood Blåa sportbyxor Vita sportskor Dog tags och 100% muskler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 min ser ut som Vin Diesel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Bar överkropp 0$ en dyr frilla (tycker jag 500$) röda jeans $? dyra skor 500$ ____________________________________________________________________Skills 100%cykel 100%muskler 70%motor-cykel 40%bil :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Okej lite jag längtar tills det kommer på dator Någon som vet när det kommer? du får ett helve** de kommer maj/juni 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Just nu : Original blåa jeansen Ingen tröjja Tatueringar över _HELA_ kroppen Svarta skor Affro hår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur gör jag för att gå ner i muskler? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fullt på muskler och stamina, gröna shorts, svart tank top, gul klocka, dollar halsband, svarta skor(ser ut som converse) och flat top hår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har afro, grön jacka för att hedra gänget, camo jeans och inge mer har inte orkat skaffa en massa extraskit, bara fult Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts