vicecity Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv är jag muskelknutte och har fullt på muscle, har basketlinne, solbrillor, gröna trekvarts shorts och Basketskor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har grönt hår, gröna jeans, svart linne och e typ som han var från början på tjockleken (fast lite bättre.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har väl typ 70 % på muscle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 fullt på muscle och stamina.. blonda dreads.. vanliga linnet.. vanliga jeansen.. dog tags.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har gröna kläder, snart fullt på muskler, afrokrull. Hur mycket lättare blir uppdragen om man har fullt på muskler m.m? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är det svårt och få full pott på mätarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är det svårt och få full pott på mätarna? Nja, muskler tar ganska lång tid att fixa eftersom man bara kan göra ett vis antal repetitioner på gymmet. Men att få fullt i cykel och bil tar inte lika lång tid, iallafall för mig som nästan bara cyklar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag är vältränad som fan, har kostym med rolexklocka, hatt, halleluja kors i en kedja och dyra fina skor + att jag har solbrillor, köpte allt i samma affär, dyrt som fan, typ 50 000 för allt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan man färga håret? jag har fullt på muscle och ganska fullt på bikingskills, sedan har jag grå byxor från bincos, afro med musha och dogtag och gul klocka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) har fullt på muscle och på bikingskills och SMG skills fullt och lite på driving skillzz och har en dollar halsand en gul klocka bar överkropp och Camo jeans och en frilla för 500 $ vet ej vad den hette och tatueringar på alla ställen som går och så har jag vanliga skor Redigerad 30 oktober, 2004 av Gudfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag är vältränad som fan, har kostym med rolexklocka, hatt, halleluja kors i en kedja och dyra fina skor + att jag har solbrillor, köpte allt i samma affär, dyrt som fan, typ 50 000 för allt!! you are so full of shit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har en vit t-shirt röda byxor med vita stäck på sidorna vita skor och mösa men var är det stora köpsäntret som man har hört några prata om [stavfel] och är det nån som vet var man kan fixa lines.. alltså frisyren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hos Barber det går att färga sitt hår rosa där vars man gör uppdrag åt OG eller vad det nu står på kartan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv är jag muskelknutte och har fullt på muscle, har basketlinne, solbrillor, gröna trekvarts shorts och Basketskor Vart köper man allt det här??.. Jag är bara i landbygden med han Ceasar, As jobbit att åka fram och till baka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad är Dogtag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad är Dogtag? Dog tag = Namn bricka & Info om när du är född m.m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Dog tag = Namn bricka & Info om när du är född m.m Okej lite tufft Själv har man ju int PS2 så har inte lirat än:( Kan man göra egna tatueringar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Okej lite tufft Själv har man ju int PS2 så har inte lirat än:( Kan man göra egna tatueringar? Japp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 VAA? Lite grymt! Man verkar ju ha sånna "mätare" typ till muskler och sånt, har man det också till respekten också? Lite shysst isåfall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var ligger den där dyra affären? Var kan man ha dreads? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts