Warmedal Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 (redigerad) jag vet inte om den här räknas som en bugg..men brandbilarna ska väll inte åka upp för berg?! Bild bild2 bild3 bild4 Redigerad 24 mars, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 (redigerad) jag vet inte om den här räknas som en bugg..men brandbilarna ska väll inte åka upp för berg?! Bild bild2 bild3 bild4 Fina buggar Redigerad 24 mars, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 (redigerad) För att få brandbilen att göra så: åk ner till stranden. kasta ett par bensin bomber( eller vad ni kallar det ) och vänta ett tag. då kommer brandbilen åka ner från berget. och när branden är släckt så åker dom upp igen..det finns risk att brandbilen åker ner i vattnet när den åker ner jag tyckte att dodo bilden var ægande Redigerad 24 mars, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts