BigBear Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 eeeehhh vad e det? en platt Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 en platt Esperanto hur gjorde du det? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 hur gjorde du det? :"> hmm fladdra på nått konstigt sätt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 hmm fladdra på nått konstigt sätt typ ok ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tror man kan flyga över kartans kant vid Ghost Town, nån som testat och vet vad som hände då? skiten hackar upp sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 http://svg.st/Gänget.JPG Ända gången jag har sett det här, Det blev något fel när tjuven skulle sno bilen så han gick in och satte sig i baksätet istället...Till råga på allt satte sig en prostituerad i fram också...ganska cool bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag har aldrig sett på maken till bugg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 hmmm, knepigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Ja knäppt. Satt alla kvar och körde iväg sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/hmm...tva.JPG De här har bara hänt för mig en gång. Två prostituerade i en bil. Sen åkte jag till skogen och skulle för att se vad som hände så gick den ena ut och den andra satt kvar och sen hände de som brukar hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 när jag körde det på ps2 så satt det en hora och en gammal kärring i samma bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 när jag körde det på ps2 så satt det en hora och en gammal kärring i samma bil... Men det é ju bara ställa sig framför tantens bil så att den står still och när det går förbi en prostituerad så går hon ju in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 (redigerad) Kolla vad jag hittade mellan hideoutet och Luigis klubb i Portland! För att komma till plattformen där gubben står måste man flyga. Se bilden Från andra sidan, bluehell:et ligger bakom muren vid trappan. Se bilden Redigerad 28 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Ja drar upp tråden igen! Någon som har en bugg i fickan? Jo, BigBear! Har du kvar den där bilden på den platta Esperanton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Jo jag har sett en nyligen men jag har ingen bild. när jag använde wall climbing venchile (osäker stavning) så kom jag upp på ett hus som var osolidt. Bilen for rakt igenom taket och när jag var nere kunde jag köra ut genom väggen, och nästan tillbaka. Redigerad 23 mars, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Här kommer några samlade buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 hehe, gta3 är ju inte bugg fritt direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 hehe, gta3 är ju inte bugg fritt direkt Näpp! Jippie för den som gjort enn hundraprocentigt buggfritt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Näpp! Jippie för den som gjort enn hundraprocentigt buggfritt spel! jävla massa buggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts