KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 du kanske ska ändra din singn: HAR NU GTA3!!! SVARA KANSKE INTE PGA: FUSKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Okej... SKa ändra den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Bättre nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Här Det hände när jag och johan körde multiplayer!! Han bara försvann!! Här Är en till i tunneln vid SSV Pansarvagn i SSV tunneln Konstig När jag var ute och flög me dodon kastades jag bara ur dodon och ramlade ner!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Konstig När jag var ute och flög me dodon kastades jag bara ur dodon och ramlade ner!! Så går det om man glömmer fallskärmen hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Haha!! den var ju bra Arvid!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 ja... falskärmen är viktig.... har alltid med mig en för säkerhets skull!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Bättre nu eller? vadå inte läsa av cd:n? har du redan lyckats förstöra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 vadå inte läsa av cd:n? har du redan lyckats förstöra den? Aaa!! Försökta bränna den, och jag tog datortrimmarnas tips... tyvärr. Går inte så lätt å spela nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Aaa!! Försökta bränna den, och jag tog datortrimmarnas tips... tyvärr. Går inte så lätt å spela nu. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Denna bugg råkar jag ofta ut för när jag spelar GTA..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Denna bugg råkar jag ofta ut för när jag spelar GTA..... Det där råkade jag ut för när jag gjorde uppdrag i Vice City(GTA1), nästan alla bilar som var inblandade i uppdragen hade eldtexturen på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ni kanske har ändrat lite på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ni kanske har ändrat lite på den... Nope, när jag stötte på den där buggen första gången hade jag inte moddat GTA nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Eftersom vissa ville ha ett buggforum så drog jag upp den här tråden igen. Så varsågoda att posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 har ingen bild på det men ändå jag spelade lite gta3 och var jagad av polisen jag satte mig i en bil och körde iväg sen när jag kollade på replayen så såg jag att polisen sköt och jagade mig utan huvud och hade bara ett ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) har ingen bild på det men ändå jag spelade lite gta3 och var jagad av polisen jag satte mig i en bil och körde iväg sen när jag kollade på replayen så såg jag att polisen sköt och jagade mig utan huvud och hade bara ett ben Replayen i GTA3 är ganska buggig, ibland blir huvudet på spelaren jättelitet och bilarna sprängs två gånger. Redigerad 26 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 platt bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 platt bil eeeehhh vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts