StellHell Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Bugg i VC: Åkte lite på pcj:n och skulle flyga på bron från filmfabriken till 2:a ön och flög men ramlade och gled in i bron... Det gick inte komma bort tänkte jag o skulle stänga av mitt PS2 men sen tryckte jag på start ett par gånger och han ramlade ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag kan inte ladda upp mina bugar!! Filerna är för stora!! hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag kan inte ladda upp mina bugar!! Filerna är för stora!! hur ska jag göra? Ändra filformatet till JPEG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Morfar! Skicka dom till mig via MSN så kan jag lägga upp dom på min hemsidas adress! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Om ni har 2 i wanted level (eller mer) och ni åker upp på motorvägen bredvid asukas condo så är halva snutbilen i väggen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Ändra filformatet till JPEG Hur gör jag det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Hur gör jag det?? Öppna bilden i paint spara den i JPG-format... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 klisstra in bilden i PAINT och tryck på spara som... i arkiv menyn och där kan du välja vilket format du ska spara bilden i. Välj JPEG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) Detta kanske inte är en bugg. Men jag har aldrig sett den förut... Tidning vid gömstället... Inte vilken tidning som helst som ligger å skräpar. EN SOLID TIDNING!!! http://medlem.spray.se/gtadiggara/bilder/tidning.JPG hur kom den dit? ----- DUBBEL POST ----- Redigerad 24 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Detta kanske inte är en bugg. Men jag har aldrig sett den förut... Tidning vid gömstället... Inte vilken tidning som helst som ligger å skräpar. EN SOLID TIDNING!!! http://medlem.spray.se/gtadiggarna/bilder/tidning.JPG hur kom den dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 efter ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 jaha... vilken uppdrag då? Och va ä den bra för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Man får ett par buntar tidningar efter tidningsuppdraget hos El Burro, de gör ingen nytta och de är inte solida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Den som jag tog kort på är solid! Kunde stå på den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Bugg i VC: Åkte lite på pcj:n och skulle flyga på bron från filmfabriken till 2:a ön och flög men ramlade och gled in i bron... Det gick inte komma bort tänkte jag o skulle stänga av mitt PS2 men sen tryckte jag på start ett par gånger och han ramlade ner... när jag körde på den bron så titta jag bort i typ 3sek sen va jag under den sen tog jag och körde upp mot filmstudion och kom up genom bron. sen när jag körde motorcykel in i en mur med 2sidor så flög jag igenom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Den som jag tog kort på är solid! Kunde stå på den!! Jag startade GTA3 för att kolla och du hade rätt, den e solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) Hihi... Jag har fuskat till mig 100 hidden paket, alla tre öar å lite mer... Inte så svårt! Vill ni veta hur? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Nähä... Man om nån vill veta så laddar ni ner sparfilen på ftp.gtasajten.com Redigerad 24 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Hihi... Jag har fuskat till mig 100 hidden paket, alla tre öar å lite mer... Inte så svårt! Vill ni veta hur? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Nähä... Man om nån vill veta så laddar ni ner sparfilen på ftp.gtasajten.com jävla fuskare va det inte du som fick gta3 nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 jävla fuskare va det inte du som fick gta3 nyss Jo det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Vaddå? Ja har flera sparfiler!! Den där och en annan som jag gjort nåra uppdrag på utan fusk... Gjorde den ida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts