GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) Tja! Tänkte att om nån har råkat ut för en bugg så kunde ni lägga upp bilder här, eller berätta om det. Jag körde in i ett osynlig tåg (?) alldeles nyss. Jag flög runt och hamnade rakt upp å ner (se bild). http://medlem.spray.se/gtadiggarna/buggar/bugg.JPG http://medlem.spray.se/gtadiggarna/buggar/bugg2.JPG http://medlem.spray.se/gtadiggarna/buggar/bugg3.JPG ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Jag kan tyvärr inte ta mera bilder eftersom spelet krashade när jag skulle ta den fjärde. Redigerad 22 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag har massa bugg bilder, här är en http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/gtaniskte.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Lägg upp lite flera, och gör en länk. De kan jag också göra..!? Fast mina är inte sådär maximalt stora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Flygande Chettah I fortsättningen kan ni väl länka till bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Här kommer några buggar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Allt upp och ner up side down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Canza 57... Va har du gjort? Bilarna åker fritt rakt fram men dom är ändå upp å ner, eller tvärt om? Nu måste ja sticka! Strax. ----- COMMENT ----- Jag håller på med loggosar till macken i portland... i stället för STATIOL får det stå STAUTON. Gjort om färger lite och den blev ganska snygg! Lägger upp den i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Här och Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag hade max wanted level och körde ner i porter tunneln, jag skulle precis hoppa in i en bil när jag blev påkörd av en OL barracks eller nåt så jag flög upp på taket på tunneln.. På bilderna står jag på tunneln.. Hoppar jag ner på sidan så hamnar jag i BLue hell.. jag har bilder på det med men det har nog de flesta redan sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Bugg i VC: Gick in i min röda nystulna Manana från passagerarsidan, sen går Tommy rätt igenom dörren och när han är inne öppnar han dörren och stänger den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 BLUE HEEEEEEEEEEEEEELL Långsam död i taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 hihi... Dom där blåa hellarna stör mig... nu måste jag sticka! Är klar med macken föresten som jag gjorde! Lägger upp den i morgon, om den funkar! Ska prova nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag tror man kan flyga över kartans kant vid Ghost Town, nån som testat och vet vad som hände då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Har inte provat... måste lära mig å flyga först. Jag trycker NUM 6 tills nospartit skrapar i marken. Sen skulle man väl trycka NUM 9 efter? Ett litet tag efter... När planet lutar upp eller neråt? Måste lära mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) Ladda ner den här!Vill nån ha min Stauton Island mack till GTA3? BILD!!! Om nåt saknas, säg till mig. Readme:n är fullständigt skriven av StellHell. Redigerad 22 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) Ghost Town mer Ghost Town bortom Ghost Town Efter jag flög förbi Ghost Town kom det upp en väg som jag följde.. På radarn ser man en del namn, oturligt nog så krockade jag med en osynlig väg Redigerad 22 november, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Spännande! Vill också fara till GT!!! (Ghost Town) Ladda ner min mack nu!!LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Ghost Town med sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Har nån laddat ner min mack? Nu ska jag ut å jaga flera buggar! Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Ghost Town mer Ghost Town bortom Ghost Town Efter jag flög förbi Ghost Town kom det upp en väg som jag följde.. På radarn ser man en del namn, oturligt nog så krockade jag med en osynlig väg jag har också flugit förbi och krockat med den osynliga väggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts