oscarw_89 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur gör man trix med bmxen jag kan bara hoppa!? (För man skulle väll kunna göra trix!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Stoppie och wheelie...vad som kan göras mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag vet värsta grejen! Fixa ett vapen, (det måste vara en SMG) ta en BMX och när ni ska hoppa håller man ju in L1 lite grann, men precis när ni släpper L1 så trycker ni på skjutknappen(O) då hoppar CJ as högt!! om det inte funkar första gånngen så försök några gånger till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) OK! Men det finns inga "riktiga" trix då. Redigerad 30 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 inga såna trix, men i los santos finns en skatepark där man kan göra snygga trix (volter, 360 osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts