cromster Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hej. Nu har jag försökt mig på detta förb..... mission 11 miljoner ggr. Hur sjutton klarar man detta uppdrag? Spelar ingen roll hur många bilar jag försöker spränga.. eller helikoptrar, jag får bara den där mätaren halvvägs? snälla hjälp mig med detta! // C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Detta funkar ibland: Skjut sönder en bil och skjut på skroten som är kvar. Då kan mätaren fyllas! Prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När jag körde det uppdraget körde jag bara dit och gåt uppdraget, springer upp för trappan och skjuter sönder bilen jag kom med. Sen börjar jag bara peppra på alla bilar och människor som rör sig. Tillslut kommer polisen med helikoptrar och bilar och dom själva så har man lite mer kul. Jag körde det uppdraget med en minigun tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cromster Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Detta funkar ibland: Skjut sönder en bil och skjut på skroten som är kvar. Då kan mätaren fyllas! Prova! fan va bra.. det funkade även fast jag dog dårå.. men i alla fall!!! *glad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cromster Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När jag körde det uppdraget körde jag bara dit och gåt uppdraget, springer upp för trappan och skjuter sönder bilen jag kom med. Sen börjar jag bara peppra på alla bilar och människor som rör sig. Tillslut kommer polisen med helikoptrar och bilar och dom själva så har man lite mer kul. Jag körde det uppdraget med en minigun tror jag.. det låter ju bra med en minigun!? men jag hittar ju ingen!? *letat och letat* jag har tänkt att jag INTE ska fuska för att klara spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hmm, har för mig att du måste klara Phil's för att få tag på en minigun utan fusk. Men ta och samla på dig lite raketgevär, shotguns, det minigun-liknande geväret som finns i ett torn på militärbasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag fuskade inte, hade fixat uppdragen hos Phil då. Dock så funkar uppdraget bra med en colt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Första gången du får minigun är efter det sista uppdraget hos Umberto robinas cafe, leta i husvraket på övervåningen så ska den finnas där. Men när du väl har tagit den så försvinner den sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Minigun finns i Haiternas knarkfabrik efter att man sprängt den i luften åk dit med en helikopter och titta så ser du den. Det går att landa vid den men risken finns att rotorbladen tar i stålbalkarna som finns Man kan också gå upp dit ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv så använde ja en flamethrover och gick överallt o lekte, gick väldigt fort. Det enda som ör jobbigt är alla helikoptrar som pepprar, så använd armor och snabba på så det går fort. SWAT är bäst att använda det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag fixade tre stjärnor innan jag startade uppdraget och när jag kom ut sköt jag bara på polishelikoptern med spas12 tills mätaren var fylld. Snabbt och enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Men när du väl har tagit den så försvinner den sen. va? det visste jag inte! Jag hjar för mig att jag tagit den fler gånger, men det är jag inte säker på. *kollar nu* EDIT: näe, den verkar ha försvunnit! Det visste jag faktiskt inte. Men sista Phil-uppdraget är inte det enda alternativet. Du kan samla paket också. Redigerad 30 oktober, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv första gången jag spela så dog jag aldrig (och gjorde jag det så ladda jag om) vilket gjorde att jag efter ett tag hade uppmot 6000( utan att köpa) i magget på m4 och den funkar fint (speciellt om du klarat malibu uppdraget haha) annars så säjer folk att the flamethrower ska va rå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Själv första gången jag spela så dog jag aldrig (och gjorde jag det så ladda jag om) vilket gjorde att jag efter ett tag hade uppmot 6000( utan att köpa) i magget på m4 och den funkar fint (speciellt om du klarat malibu uppdraget haha) annars så säjer folk att the flamethrower ska va rå! hehe, innan jag fick ammo skaffade jag paket och sparade vid hyman condo. Sen sprang jag upp på taket, sprang ner och sparade, sprang upp på taket och tog vapen, sprang ner och sparade osv. tills jag inte hade nåra siffror under min minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 fixa en pansarvagn... d funkar å köra på med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts