Xazzi Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har ej spelet men min kompis spela nog en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Spelade bara till 2:00 för min pappa skulle såva och blev sur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cromster Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hade jag haft råd att köpa spelet så hade jag nog fortfarande spelat tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Spelade till typ 01:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Spelade till typ 01:00 Samma här. Blev så jävla trött efter ett tag... Kände att jag knappt fattade dialogen ändå eftersom jag var så trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 märkte knappt att klockan var halv 2, men sen kom morsan o tvingade mig att sluta, men annars så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HellGhost Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 la mig runt halv 3. om jag inte hade varit så trött hade jag nog spelat tills det blivit ljust ute igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har spelat hela natten. Fast det berodde mest på att jag druckit en massa kaffe och inte hade något att göra. Testade att flyga hela natten! Fruktansvärt trevligt. Har sett Mount Chiliad(!?) och alla tre städerna från luften nu. Väldigt kul att kunna sväva runt högt uppe i molnen och lyssna på skön musik i ett snyggt flyplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 om jag skulle ha det ja för jag har inge ps2 men min kompis skall köpa det i övermorgon och sen på lördagen skall jag sova över där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nää men jag spelade halva natten, till klockan 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag spelade till kl 7 på morgonen SÅ JÄVLA BRA SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nej har inte lirat hela natten.. till 24.32 bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aaa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Spelade till 6 sen blev ja så jävla trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Gick och la mig fyra när jag upptäckte att mina ögon var helt jävla röda... Då vart jag lite rädd och tvingade mig motvilligt bort från spelet för att sova... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts