motorsåg Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 JAG HAR KÖPT FILMSTUDION OCH PÅ FÖRSTA UPPDRAGET NÄR MAN SKA HÄMTA CANDY SUXXX (vet ej vad de heter) JAG DÖR ELLER SÅ BLIR JAG ARRISTERAD KAN NÅN HJÄLPA MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag förstår inte vad du menar. Man ska först döda hennes hallick som kör iväg på motorcykeln. Det är ju bara att köra på honom och döda honom och ta väskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 ne de inte de uppdraget.filmen i början håller dom på med att göra en porrfilm sen ska man hämta candy suxxx och hon har massor av agenter som man ska döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Heh. Jaha.. Kommer fan inte ihåg det. Jag hade nog inte problem med det. Var någonstans hämtar man henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 nämen det e väl inte så svårt.....de e bara och döda han killen och hans "gäng". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Bazooka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Om man spränger bilen med bazooka........Får man fortfarande portföljen då?????????? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 för mig körde han in i en stolpe och satt bara där tills jag kom och titta på honom då sprang han i väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 hehe...Jag tog en pcj 600 och följde han......sen höll han på att krocka och sådant......sen fastnade han när han krockade med en bil......sen sprang han ut för att hitta en ny flyktbil........under tiden han gör det så dödade jag han.....pizz off cake!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts