Turkia Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur gör man så att man får dubbel vapen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 öka i skicklighet med vapenfärdigheterna (skills) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) ska man göra de i gymmet i Los Santos?? kan någon hjälpa mig?? Redigerad 30 oktober, 2004 av Turkia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hahaha neee om du använder vapnet mycket så går du upp i level o så kan man dra till ammu nation där e det träning men man måste låsa upp den med att bara använfa o gå upp i level *skit trött vet inte vad ja skriver hahaha* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 öka i skicklighet med vapenfärdigheterna (skills) har gjort de.. har fullt i SMG vapnet.. hur gör jag så att jag får dubbel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 du borde kunna ha det om du har fullt på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är i Micro-SMG man kan ha dubbel tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är i Micro-SMG man kan ha dubbel tror jag... de stog "you have full in Weapon skills. You can have dubbelWeapon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har fullt i Micro och i ljuddämpade pistolen.. Myspys att springa runt med dubbla Tar dock typ dubbelt så långt tid att ladda.. med tanka på att du ska ladda 2 vapen och inte ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har fullt i Micro och i ljuddämpade pistolen.. Myspys att springa runt med dubbla Tar dock typ dubbelt så långt tid att ladda.. med tanka på att du ska ladda 2 vapen och inte ett hur sa jag göra så att jag ahr dubbla?? vilken knapp ska man trycka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur mycket poäng behövs det för att kunna hålla dubbla vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ursäkta dubbelpost men någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts