_Siimon_ Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Jag vet inte om ni tycker detta är en onödig topic men iallafall jag har lite frågor eftersom jag inte har spelat än:(. Är det kul att åke, Jetflygplan, Skateboar och fyrhjuling?, kan man spraya över allt? vilken är den snyggaste bilen enlig er(Skicka bild helst)? kan man göra drivebys, inbrott? Någon som har tränat så man har massa comdos? det var rätt mycket frågor men men Redigerad 29 oktober, 2004 av _Siimon_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hittar iaf ingen skateboard, tror inte det finns ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Okej, Typiskt, det var ett av dom fordonen jag längtade mest över!( ) Ajja kan man köra STORA fartyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts