Vice-Nasty Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja du , svara på det ni som är i andra världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 25 stycken tror jag eller något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Är det alla uppdrag? Eller är det bara vissa man måste göra uppdragen hos? Jag klarar inte av det där uppdraget där man måste "dansa" med bilarna och vinna. Är det ett uppdrag man måste göra för att komma vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 HAHA danneroller! Du måste ha sämsta taktsinnet... Å nu säger jag inte så bara för att vara elak... Jag visste inte vilken knapp man bouncade med men kom till slut på de och klarade det ändå relativt lätt på första försöket... Försök känn takten i låten och tryck så de följer takten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 HAHA danneroller! Du måste ha sämsta taktsinnet... Å nu säger jag inte så bara för att vara elak... Jag visste inte vilken knapp man bouncade med men kom till slut på de och klarade det ändå relativt lätt på första försöket... Försök känn takten i låten och tryck så de följer takten... Haha, jag är inte så bra på att hålla takten. Men jag ska testa imorgon, det kanske beror på att jag är så trött nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har klarat 26 uppdrag nu men ingen ny värld =( 26e uppdraget var reunite the family, när man ska möta alla på ett motell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag är bara på 11 uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 tror det var 28 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Det är 27-28 uppdrag! (ca ) Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan man se hur många uppdrag man klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 tryck start sen missons och sen står det missons compleat eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 dansa med musiken eller headbanga lite svagt i takt med den o så trycker du med musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har 5 uppdrag kvar till nästa ö vilken ö är nästa? San Fierro, Las venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har 5 uppdrag kvar till nästa ö vilken ö är nästa? San Fierro, Las venturas? Du kommer till landsbygden en stunt.. Själv är jag där nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har 5 uppdrag kvar till nästa ö vilken ö är nästa? San Fierro, Las venturas? San Fierro men först Lite på Landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Till Badlands:29 Till San Fierro:14 Till Öknen:28 Till Las Venturas:9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Los_santos4ever Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har klarat alla story missions det är drygt 100 story misssions+ ungenför 100 extra uppdrag som att köra trucking och att klara alla race o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 San Fierro men först Lite på Landet Dra in upp dessa gamla topics för att säga något så meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts