TheDennis Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tja, asså jag undrar var multiplayerfuktionen finns, snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Vid ett bonde ställe, vet inte vad stället heter =( Sen när man fått Denise som flickvän tror jag ikonen finns där med... Fler ställen har jag inte hittat ännu! Bondestället är det ställe som ligger närmast staden tror jag. Hehe har ingen kolla på namn och sånt änn! Redigerad 29 oktober, 2004 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HerrDoktor Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag hittade ett ställe där jag spelade biljard, har för mig att man kunde spela 2 players på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag hittade ett ställe där jag spelade biljard, har för mig att man kunde spela 2 players på det. vart ligger de da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts