Vice-Nasty Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det är ju skit lätt att döda alla dom här snubbarna på varuhuset och utanför..Men sedan väl på motorcykeln så ska man själv skjuta.... Asså sensen på det siktet är ju FUCK UP , det går så jävla snabbt man kan ju inte aima...jag har letat om man kan sänka senstivityn på siktet men hittar inget :S hur ska man gå till väga... kan inte sikta om man har 100 i sens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 om du gör om samma mission några gånger so kommer det bli lättare för det är programmerat så att om du inte klarar det på dina första försök så blir det lättare. TIPS loada inte nytt varje gång du dör för då kommer du lira första försöket hela tiden.. när jag säger lättare menar jag att motorcyklarna skjuts ner lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) om du gör om samma mission några gånger so kommer det bli lättare för det är programmerat så att om du inte klarar det på dina första försök så blir det lättare. TIPS loada inte nytt varje gång du dör för då kommer du lira första försöket hela tiden.. när jag säger lättare menar jag att motorcyklarna skjuts ner lättare va? är du säker på det? fan va bra. edit: fast jag antar att det inte gäller ifall man bara laddar om varje gång man misslyckas med ett uppdrag Redigerad 30 oktober, 2004 av Nasso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts