yoou Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag undrar hur långt ni har klarat, själv har jag klarat 12% När kommer man till san fierro om nån har kommit dit? När kommer man till las venturas om nån har kommit dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 var ser man hur många % man klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 30,48% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag är vid Just ..... någonting tror det är 9.09 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Cirka 10%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 3% efter 1 timma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 5% = 10 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ligger på d där förbannade tåguppdraget me massa på taket o ja o smoke på corss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det e lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har bara en uppdrags "blip" kvar i LS och det är BS där är jag på uppdraget "Just Business", motorcykeln går ju sönder hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 själv har man klarat storyn, 70,59 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 själv har man klarat storyn, 70,59 % Coooolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har bara en uppdrags "blip" kvar i LS och det är BS där är jag på uppdraget "Just Business", motorcykeln går ju sönder hela tiden! När jag först märkte att det var ett "sikta och skjut"-uppdrag blev jag mulen eftersom PS2-kontrollen är värdelös för dessa ändamål. Men sedan märkte jag att det faktiskt var ganska lätt och dessutom ett riktigt effektfullt uppdrag. Lätt ett av dehäftigaste hittills, enligt mig. Tåguppdraget förstår jag inte att någon haft problem med. Det är faktiskt inget uppdrag som jag misslyckats med... De enda gångerna jag fått ladda om spelet för att köra om ett uppdrag är när jag blivit mördad påväg tillbaka från ett uppdrag. Tåget: Kaste lådorna till Ryder... Det är inte svårt... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts