jojon_5 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 varså god och skriv. Kanske lite dumt o börja klaga på spelet redan men i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag är inte besviken på nånting tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 sämre än jag trodde, men är helt klart mycket roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kontrollen kan vara lite jobbig ibland annars är det mesta bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Spelet är odödligt! Finns inget att klaga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Enda saken jag klagar på, är att kameran är lite efter när man änder, ganska lätt att köra in i en annan. Men sen sak till, lite jobbigt bara att hålla formen, eftersom det går ner efter man kör bil mycket (styrkan), så då gäller det att man går till gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag HATAR siktet, det står ett gäng fiendekillar som skjuter på mig så trycker jag på autosiktet så siktar den på en civilist, undrar om det kanske är för det var nåt litet föremål ivägen eller nåt... iallfall är jag mycket bvesviken på siktet, det skulle ju till och med vara förbättrat från vice city.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag HATAR siktet, det står ett gäng fiendekillar som skjuter på mig så trycker jag på autosiktet så siktar den på en civilist, undrar om det kanske är för det var nåt litet föremål ivägen eller nåt... iallfall är jag mycket bvesviken på siktet, det skulle ju till och med vara förbättrat från vice city.... Jag gillar siktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har inte lirat det, men grafiken är så jävla urkass! Jag skiter i vad Nintendo sa '92, den är ändå ful! Och jag vill ha skateboard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det enda som jag skulle kunna klaga på är att det manuella siktet fortfarande suger på precisions-skytte det är enormt dåligt i.o.m skjutandet är en STOR del av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag tyckre grafiken är lite sisåder..men annars är allt bra!..jo siktet är lite förvirrande..men grafiken blir väl säkert bätre till pc?.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag såg en inline åkare...så det borde finnas skatebord med i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag såg en inline åkare...så det borde finnas skatebord med i spelet.. öhh.. nej? Har inte kört det men grafiken är ju tyvärr inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HellGhost Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Grafiken tyckte jag va rätt dålig när jag började spela men nu börjar man bli van. Som tidigare sagts så är det även lite si å så med kameran. Hänger inte med överallt å det är lätt att krocka tack vare det.. Och ssen siktet men det har väl alltid varit problem på konsol tycker jag.. Annars är det ett grymt spel.. så jävla roligt, coola daloger och sån känsla. tummen upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S.T.A.R.S Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Grafiken. Defintivt. Spelet blir mindre roligt samt att det blir svårare att urskilja fotgängare och byggnader med en sådan kantig och ful grafik. Funderar på att lämna tillbaka spelet, men jag tror att jag skall ta mig vidare till nästa stad innan jag gör det. T ex San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts