BrainscanBoy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag har hört att alla uppdrag blir lättare och lättare för varje försök. är detta sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Jag har hört att alla uppdrag blir lättare och lättare för varje försök. är detta sant? det har jag också hört men jag har inte märkt så mycket av det än har bara behövt 1-2 försök Redigerad 29 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Enligt rockstar så ska detta stämma! jag har inte heller behövt mer än 1-2 =) har bara spelat i typ 2 till 3 timmar! Har mycket kvar att njuta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det stämmer inte att dom blir lättare det är bara att du blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag tycker att det blir svårare och svårare.. (PS) SPOILER.. kanske.. Tips.. : om ni ska ta över terrotorium så är det bäst att ni har tex en AK:47a.. jag lovar det blir mykke änklare då.. MOhahaha !! snart 20 uppdrag klara .. haha.. ps2et blir ganska varmt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 va har hört nånstans ifrån att ju länge man är stuckad på ett uppdrag så blir det bara svårare och svårare för varje gång men tycker själv inte det är så har fasnat på sweets girl och robbing uncle sam och high track low rider tycker bara dom blir lättare ju längre man försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts