gta_adde Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Vad fan är det man ska skjuta på det Sweet´s girl uppdraget??? det finns bara dom gröna och dom är ju jag själv..? ska jag skjuta dom?? O sen det Just buisnuss (stavning) . kan nån ge mig tips?? Tackar bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 skjut bara på dom som det är pilar på sen hör du sweets röst så ska du ta en fyradörrig bil och köra till den röda cirkeln PS: sjäälv tog man ju dom med knife smög upp baki dom och tryckte kniven i skallen på dom dog direkt och onm du itne blir upptäct losar du ju inga liv hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag ser att ni läser era snåla mutherfuckers HJÄLP EN NIGGA OUT haha man tar efter på negeerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts