BrainscanBoy Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Skulle vara väldigt tacksam ifall någon skulle vilja hjälpa mig med uppdraget där ett tåg åker med en 5 pers på taket och jag och min feta kompis ska åka efter på cross och han ska skjuta ner alla. Men jag hinner aldrig skjuta alla..är det någon som har något tips på hur man klarar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det finns ju två rälser bredvid varandra den rälsen tåget på och den tomma åk inte på nån av dom åk ungerfär så hära Tåget<------>du och smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kan du förklara lite bättre? Ska jag åka utanför båda rälserna? På den vänstar eller högra sidan om tåget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det blir väl höger jop det blir det sen när du kommer ut ur tunnel så ser du en vägspärr åk itne på den kör bredvid den till höger så ser du en backe kör upp där så låter du smoke spraya sina skott på tåget sen efter ett tag kan du hoppa ner eller vänta tills grus vägen tar slut och när den tar slut ok upp på den dära bron som kommer eller hoppa ner där hoppade själv ner och mejade ner dom fick precis ner gubben innan tåget försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Åk på högra sidan av tåget, jämsides med dom som står på taget. Sen kommer det komma hinder på vägen. Två tåg och en stopp skylt (tror jag det är) Jag åkte mellan tågen när dom passerade varandra (andra tåget höll jag på att vurpa mellan men klarade mig) och stoppskylten stannade jag vid och lät tåget åka förbi, sedan jaga jag ifatt det igen. Hoppas det är till någon hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag klarade det nu! Och jag klarade det redan i andra tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Klara det innan första tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vem är det so ger cj det uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vem är det so ger cj det uppdraget ? Det är Smoke. Hans uppdrag finns i närheten av Well Stacked Pizza, om du undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 aah klarade det nyss när jag fattade tricket.. håll så långt till höger som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hehe ja klarade det på första försöket ........ å det va verkligen precis :...... men jefflar vilket grymt uppdrag... jag åkte precis på den högra rälsen... å så kommer det ett tåg helvete ........ klämde mig imellan tågen så jag va i mitten när tågen paserade varandra.... jäääävlar va trångt det va ............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts