Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vars kan man träna sig att dansa för jag klarar aldrig det dära uppdraget när man ska stjäla soundvanen på beachpartyt får högst 3000 poäng om jag har tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Öh.. jag tror inte man kan träna men det uppdraget är rätt så enkelt , försök ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 men jag har sett på en bild när cj står och dansar när det blinkar massa lampor och allt annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Okej men då vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 äh skit i det min brossa hittade det nyss det är ett stort hus där det är massa facklor utanför gå in där så går man till cirkeln så kan man dansa dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 äh skit i det min brossa hittade det nyss det är ett stort hus där det är massa facklor utanför gå in där så går man till cirkeln så kan man dansa dära ungefär vart e det där huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 var och softade lite vid OG locs hamburgebar så drog jatg åt nåt håll (vet inte vilket ) så hittade jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts