skaeG Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kan man spela 2 player när som hälst? svara plsss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja du behöver bara leta upp 2 player ikonen i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja , det tror jag...jag har inte kommit så långt , har knappt kört några missions men jag brukar kunna köra 2 player hos min flickvän när jag vill förutom när hon är borta och jobbar eller nåt sånt där .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja du behöver bara leta upp 2 player ikonen i los santos hihi bra! men vart e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det finns ett 2 playerspel där man hjälps åt att döda civilians med mp5or. typ rampage för 2 pers. körde det inna.. kom inte ihåg var dock någonstans runt sjukhuset eller de där ramperna.. men inte alls säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det finns ett 2 playerspel där man hjälps åt att döda civilians med mp5or. typ rampage för 2 pers. körde det inna.. kom inte ihåg var dock någonstans runt sjukhuset eller de där ramperna.. men inte alls säker... hhmm.. okej coolt! Skriv om NÅN vet EXAKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) i en gränd mellan såna dära jävla afrikanska hus vita och fula också är det stängsel framför dom om man kollar från vägen man måste fa in mellan husen sen svänga in i gränderna där och kolla om den finns där Redigerad 29 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts