lulle Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag undra om man kunde öppna bagageluckan för det var en bild när han hade bagageluckan öppen så var det en basketboll i den? e det någon som vet hur man gör det? Och sen var kan man köpa Basketbollar? En sak till :"> Har hittat spaden nu och man skulle kunna gräva med den bara undra hur man gjorde det för det skulle va skoJ? Någon som kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag undra om man kunde öppna bagageluckan för det var en bild när han hade bagageluckan öppen så var det en basketboll i den? e det någon som vet hur man gör det? Och sen var kan man köpa Basketbollar? En sak till :"> Har hittat spaden nu och man skulle kunna gräva med den bara undra hur man gjorde det för det skulle va skoJ? Någon som kan hjälpa Undrar ja me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vet ej vars man kan köpa basketbollar men jag vet att det finns på sweet gård en basket plan och där ligger det en boll som man kan spela med sen ska det finnas nåt challenge med basket inne i los santos och om du vill öppna bagageluckan så ta bara din bil och backa in i en vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts