Skrewdriver Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kan ni inte alla sluta posta en ny tråd så fort ni inte vet vad ni ska göra / kommit vidare. VI BRYR OSS INTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 så sant! ja tycker sidan borde ha en åldersgräns skulle va skönt o ha massa moget folk här! only 15+ hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Iofs måste man vara över 18 för att regga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 så sant! ja tycker sidan borde ha en åldersgräns skulle va skönt o ha massa moget folk här! only 15+ hahaha Eller så borde man ha ett "anti-fjortistest" där man får skriva ett par meningar så får datorn avgöra om du har kapacitet nog för att få yttra dina åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hahahahaha f you =P ...skojar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kan ni inte alla sluta posta en ny tråd så fort ni inte vet vad ni ska göra / kommit vidare. VI BRYR OSS INTE. jamen du behöver ju inte posta den onödigaste topic jag sett om du bara ska gnälla på andra onödiga trådar när din e den onödigaste jag sett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 J000. typ asså det behöver jag!!1111 vet du varföR??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts