og_loc Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hej alla sorry ja kanske irriterar nån me ny tråd men need help!! min lillebrorsa satte sig o måla på min karta o sedan klippte han den i små bitar :'( så undrar om nån kan skicka kartan till mig?? skulle vara tacksam mvh OG_Loc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Döda lillbrosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Döda lillbrosan redan gjort men behöver verkligen kartan så om du kan skicka den till mig`???? PLZZZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) har gömt kartan och spelet för lillebrorsan för Gta3 kartan rev han sönder och rispade sönder skivan men jag köpte ett nytt så nu vet jag att jag ska gömma alla spel jag har hans eget spel NFSU och FIFA 2005 får han gärna rispa sönder för mig Redigerad 29 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 inte en jävel här som e hjälpsam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 fattar inte...hur fan ska vi hjälpa dig? vill duy ja ska skicka in min map till dig? no way in hell :S varför laddar du inte bara ner den? leta! sluta lata dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 fattar inte...hur fan ska vi hjälpa dig? vill duy ja ska skicka in min map till dig? no way in hell :S varför laddar du inte bara ner den? leta! sluta lata dig ja har letat i en timme nu men hittar ingenstans!!! tror du ja skulle störa folk här om jag kunde hitta den sj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 kanske varför itne många här som gör det faktiskt... men softa om ja hittar den då jävlar hahaha skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har hittat värsa coola kartan det är en san andreas karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har hittat värsa coola kartan det är en san andreas karta tack men nej tack du fattar inte vilken ja mena eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har hittat värsa coola kartan det är en san andreas karta men ååååh det var ju ett skämt det där är ju en hemgjord karta som jag hitta på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 men ååååh det var ju ett skämt det där är ju en hemgjord karta som jag hitta på google jo ja vet det men asså ja behöver verkligen originalet så spara skämten till en annan kväll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hittar bara på gammla gta :S skiten e nog iunte uppe än men du kanske kan fråga nån här inne om har spelet plus en digital kamera? ta ett kort och sen skicka om ja hade en kamra skulle ja göra det sorry orka itne leta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har en kamera men skickar kanse in den imorrn istället hittar inte spelet gömde det för lillbrossan för nåra timmar sen glömt vars jag gömt det tjenis måste dra nu och leta upp det för annars får jar ryck om jag inte hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nån som kan maila mig kartan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 asåå vad är felet på alla här.... nån har väll scanner eller dylikt och kan på så vis lägga in det på datorn och sen skicka det till denna stackar ..... skulle gärna gjort det själv men har ej spelet.... men lycka till endå hoppas nån kan vara lite schysst mot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 asåå vad är felet på alla här.... nån har väll scanner eller dylikt och kan på så vis lägga in det på datorn och sen skicka det till denna stackar ..... skulle gärna gjort det själv men har ej spelet.... men lycka till endå hoppas nån kan vara lite schysst mot dig ne fan alla e så jävla själviska trodde detta forum gick ut på att hjälpa andra gta-älskare i nöd men tydligen inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts