Defcon Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 kommer det mer sen än det som finns nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag tror det, men inte så mycket. Det finns ju inte så mycket GTA-produkter... Just nu har jag Adlibris på napp som vad jag vet är det ända svenska företag som säljer GTA3/Vice City Official Strategy Guide på webben. Hur det blir får vi se imorgon eller i början på nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag kan ju även sälja andra saker som finns på CDON men jag håller mig till en webshop för enbart GTA-prylar. Om ni har tänkt att köpa något där så följ en länk på webshopen och gå sedan via den till produkten och köp den, det funkar också å ni får självklart bonus som på de andra GTA-varorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Total GTA kanske skulle passa i Webshopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Total GTA kanske skulle passa i Webshopen. Jo, men jag kan tyvärr inte få tag i allt Det skulle vara guld värt att samarbeta med Webhallen men de har inget sånt system... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 hmm kör i samma tråd.. du kanske inte är klar mer allt men d vore ju bra om man kunde trycka på produkten och c info om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 hmm kör i samma tråd.. du kanske inte är klar mer allt men d vore ju bra om man kunde trycka på produkten och c info om den ja hitta d... d va bara o trycka köp så stog d ju lite saker... tex låtnamnen på soundtracket... d va dom jag va ute efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag ska uppdatera webshopen senare, den är bara i ett tidigt skede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 (redigerad) Tänkte bara påpeka att webhopen är felstavat under Webshop i beskrivningen Redigerad 27 november, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Tänkte bara påpeka att webhopen är felstavat under Webshop i beskrivningen Ups, men det är fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 en fråga bara, hur många är det som har köpt något i webshopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Totalt 18 köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Hur möcke pänghar har Hultan fått då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Ca 250:- efter alla skatter och avgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ca 250:- efter alla skatter och avgifter. e det mycket? alltså när man får per spel eller tillbehör du säljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jo, men jag kan tyvärr inte få tag i allt Det skulle vara guld värt att samarbeta med Webhallen men de har inget sånt system... Klaga på dom så att dom skaffar ett sånt system! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Klaga på dom så att dom skaffar ett sånt system! De brukar ändras när Hultanius klagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 De brukar ändras när Hultanius klagar! ja, LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Webhallen är inte så bra längre, CDON är billigare (då frakten på CDON bara är 29kr och på Webhallen 67 kr), säkrare och större. Dessutom har CDON de viktigaste produkterna (även Total GTA nu). Föresten, jag råkade stava webhallen med två b (alltså webbhallen) och kom in på denna sida. Smart gjort av en missnöjd kund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Webhallen är inte så bra längre, CDON är billigare (då frakten på CDON bara är 29kr och på Webhallen 67 kr), säkrare och större. Dessutom har CDON de viktigaste produkterna (även Total GTA nu). Föresten, jag råkade stava webhallen med två b (alltså webbhallen) och kom in på denna sida. Smart gjort av en missnöjd kund e det ännu ett forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts