Vice-Nasty Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nu efter 8 timmars spelande i streck :| Så orkar jag inte spela mer ! Jag tycker kartan längst nere till vänster är liten och där och VÄLDIGT många man ska jobba för.. Känns jobbigt =) bara jag som känner så !! *Måste gå ska spela GTA SA igen * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tycker som du.. många att jobba för.. man får inga pengar heller... Det är BRA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) San Andreas är ju inte helt felfri, in-game-kartan var ingen höjdare plus ikonerna på in-game-kartan syns ju dåligt, det var bättre på Vice City. Redigerad 29 oktober, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har hela kartan efetr lite hoppande och flygande ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SanAndreas Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 med lite fusk så har man redan köpt halva stan. men det är inte kul att fuska än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har typ $ 143 kvar och inga pengar får man ju för iaf dom här uppdragen i början... tycker det är lite dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Tycker in-game kartan är riktigt nice! Ni har väl inte glömt att zooma in kartan med (X)? Dessutom är targetikonen som man kan sätta ut riktigt användbar! Jävligt bra karta enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 asså ja fattar inte hyur det kan va ett problem =S kolla kartan om du inte hittar cjs hus så leta efter gymmet efter du e framför den så åker du bara åt sidan rakt fram sen sväng till vänster när du kommit till ett gult stort hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Eller så drar man upp kartan i foderalet och kör lite old school! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja, tycker det är skitsvårt att få tag i pengar =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Eller så drar man upp kartan i foderalet och kör lite old school! =) har försökt sluta med att jag hade 3800 poliser efter mig.. jag bröt inte mot lagen jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) du måste ha åkt till en annan stad hahaha blir så när man simmar över till en av de andra staderna om man inte redan har låst up dom hahaha sjukt men kan senare försvinner om man 1 sparar 2 paint and spray 3 byta frissa kläder osv Redigerad 30 oktober, 2004 av LoOoNiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Eller så drar man upp kartan i foderalet och kör lite old school! =) Använder också den kartan mer. Känns skönare på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts