Esekiel Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vart finns monstertrucken någon stans? kan någon lägga in en karta o visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Den finns i landskapet Flint Range, vid en liten plats med några skjul. Du får simma över om du fortfarande är i Los Santos, vilket du nog är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kan du beskriva lite mer var det ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kan du beskriva lite mer var det ligger. ja de vore schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 den kommer dyka upp under ett msiions senare tro mig inte så roligt som man trode känns som en vanlig bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hur långt har du kommit då?? jag har gjort 47 uppdrag så jag borde ha den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 shit o du fick den idag? ohh du spelar bra bättre än dom flesta här iaf men ja har typ klarat 75 typ vid 60 kommer den nog tro mig vänta itne på värsta action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ok men på vilken "bokstav" kommer uppdraget? det kommer du kanske inte ihåg?? asså, jag menar, på kartan brukar ju uppdragen heta typ W o CL osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 om man klarar 8 track i ls så får man en monstertruck som heter monster ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts