atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja vilket är det? själv Mountain Biken och BMXen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 BMX:en lätt!! man har ju tränat upp den så mycket det går då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Gillar BMX:en skarpt. Traktorn kan också få komma med på ett hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 BMX!!!!!!! Men även "vanliga bilar" är jävla sköna... har inte hunnit med att köra motorcykel..får dock göra något åt saken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 körde ZR-350 nyss!! VILKEN GUDINNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 BMX och savanna eller vad den heter den där bilen som jag har moddat denm är så jävla skön med hydralics eller vad det nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 körde ZR-350 nyss!! VILKEN GUDINNA!!! ORD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 BMx:en än så länge iaf. Men jag älskar också att åka runt med traktorn , särskilt i branta backar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Jag gillar mest lowriders och de där konstiga cykeln, inte bmw eller mtb... Kom inte ihåg vad den heter.. hehe... Redigerad 29 oktober, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag gillar mest lowriders och de där konstiga cykeln, inte bmw eller mtb... Kom inte ihåg vad den heter.. hehe... den heter bara bike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 BMX'en så klart! ja har full ärfarenhet i cykling så jag kan hoppa typ 3 meter upp (DET är ovärkligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 den heter bara bike haha.. ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Är det någon som har kört moppe än? Jag hörde en i Los Santos men jag hann inte kolla va det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Är det någon som har kört moppe än? Jag hörde en i Los Santos men jag hann inte kolla va det var! hur länge har du haft spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Sedan 10 tiden! Men jag började inte spela förrens 2 kanske... då spelade jag i ca 2 timmar... nu är jag hos flickvännen i vaxholm! så jag kommer inte kunna spela förrens i morgon! MEN DÅ JÄVLAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Sedan 10 tiden! Men jag började inte spela förrens 2 kanske... då spelade jag i ca 2 timmar... nu är jag hos flickvännen i vaxholm! så jag kommer inte kunna spela förrens i morgon! MEN DÅ JÄVLAR!!! ok,stå ut tills i morgon för jag lovar att du kommer se många moppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 favorit fordonet är nog NRG-500 den Motorcykeln går bra.. det är den med racingdekaler om ni inte kört den. står gömd lite här och var och går som fan =) sen att inte alla motorcyklar e likadana e skoj. vissa har en ljuddämpare på varje sida och vissa har en det är skoj. lite mer variation =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts