Xazzi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hade förhandbokat SA men fick ej de i da så försöker lära upp mig före starten så Kan man låsa bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 näe det kan man inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hade förhandbokat SA men fick ej de i da så försöker lära upp mig före starten så Kan man låsa bilarna? det vore helt onödig funktion att sätta dit den funktionen. Om nån snor din bil så får du väl fixa nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 aldrig sett nån sno min bil stacakrs den lilla spel figuren då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Synd att man inte kan låsa upp låsta bilar....eller kan man det ? Jag blir så irriterad när jag försöker få upp min flickväns bil , så jag brukar jämt spränga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 folk kan sno ens bilar tror jag snodde en bmx av en homie så när jag hade ställt den i garaget och sparat så kom den jäveln in och snodde tillbaks den och kvicktänk som man är så mejade jag ner han den jäveln va nästan utanför den dära cirkeln (där vars ogf håller till och cj hus och sweets och ryders hus ja ni vet dom ) innan jag fick ner han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 folk kan sno ens bilar tror jag snodde en bmx av en homie så när jag hade ställt den i garaget och sparat så kom den jäveln in och snodde tillbaks den och kvicktänk som man är så mejade jag ner han den jäveln va nästan utanför den dära cirkeln (där vars ogf håller till och cj hus och sweets och ryders hus ja ni vet dom ) innan jag fick ner han Undrar om det där är sant. Din homie gick alltså in i garaget och snodde tillbaks den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hallå! Jag har inte San Andreas fast jag vill ha det! min kompis har det och vi spelade 8 timmar igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag var uta i vildmarken o körde cross när ett stort flygplan kom o kraschade ca 100 meter framför mig! lite offtopic men jag ville bara berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts