Nerheden Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur ska man klara uppdraget med big smoke där man kör motorcykel och ska döda andra som e på ett tåg??? och hur många uppdrag måste man göra för att komma till san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur ska man klara uppdraget med big smoke där man kör motorcykel och ska döda andra som e på ett tåg??? och hur många uppdrag måste man göra för att komma till san fierro??? Du ska åka brevid så att han börjar skjuta på han Du måste klara 28 stycken tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja vet att man ska köra bredvid han men dom dör alldrig! har alltid 1 gubbe kvar innan tåget försvinner!!! stör mig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SanAndreas Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 efter första tunneln så säger han att man ska åka upp till höger. då vinner man lite tid och kommer förbi tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) lyssna nu om man e lite längre ifrån tågen så nuddar skotten personerna och inte tåget prova dom smälter bort som smör i solsken och med "längre bort" i från tåget så menar jag så här | tåget | --------> du och smoke Redigerad 29 oktober, 2004 av LoOoNiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts