mulla Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hej, Vart kan jag få gta:san andreas, gick idag till Kungens Kurva men det var slut där! Finns det några andra ställen där man kan få den för 499:- kr? Vill gärna ha tips hur jag kan hitta det Vill inte köpa det via internet är rädd för att det ska komma 1 vecka efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Elgiganten har det för under 500 kr tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ja det har dem... Check it out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Spelaffären mitt emot åhlens tar 500 kr. Dom var slut idag, men imorgon kommer det nya. Så om man är där tidigt så får man sig ett ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Spelaffären mitt emot åhlens tar 500 kr. Dom var slut idag, men imorgon kommer det nya. Så om man är där tidigt så får man sig ett ex Vart ligger det då? Det finns många åhlens och många spel butiker snälla kan nån hjälpa? Måste köpa imorgon, ska resa imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det kostar 499:- kr i elgiganten. gick till södertälje "elgiganten" slut där. gick till kungens kurva "elgiganten" slut där. snälla kan nån säga en spel affär som ligger bredvid skärholmen och kungens kurva som kostar 499:- kr. i skärholmen vet jag bara en spel affär och där är dem också slut och där kostar det 499:- kr. snälla nån schyst hjälp mig! snälla tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Byt ut två xbox eller ps2 spel som du inte kör och betala 99:- för san andreas på Eb games.. Redigerad 29 oktober, 2004 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Byt ut två xbox eller ps2 spel som du inte kör och betala 99:- för san andreas på Eb games.. men jag köpte min ps2:a förigår. har inga ps2 spel! eller xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nån hjälp när jag sover? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det var slutsålt överallt i gbg så jag hittade till slut en butik som hade det. men dem tog rejält överpris 649kr men va gör man inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Har du kollat i andra butiker vid Kungens Kurva? Exempelvis Siba, Computercity, On off... Annars får du i så fall vänta till på måndag då nya leveranser kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 men jag köpte min ps2:a förigår. har inga ps2 spel! eller xbox Hmm då vet ja inte.. Tror det kostar 599:- på Game.. Annars vet jag inte några andra ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Spelaffären mitt emot åhlens tar 500 kr. Dom var slut idag, men imorgon kommer det nya. Så om man är där tidigt så får man sig ett ex hmm, en lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du kan kolla elgiganten i barkaby, där köpte jag mitt SA ungefär kl.16 idag och då fanns det 6st på hyllan men så hade dom väl en del på lager också. Så om du är där i god tid hinner du nog med att få ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag vet iförsig itne var du bor..men om skivlagret finns i närhet så kolla där..jag köpte mitt där för 499 kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag vet iförsig itne var du bor..men om skivlagret finns i närhet så kolla där..jag köpte mitt där för 499 kr.. gick till elgiganten i kungens kurva och dem sa att nån annan hade köpt för någon timme sen Jag vill bara köpa den! snälla vet nån en ställe där ni tror är inte slut. Helst i Skärholmen eller Kungens Kurva eller närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 spelia på valhallavägen hade för 499+ att de släppte spelet den 28e om man hade bokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts