Nasso Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur vet man när det är dags att äta? jag har typ ätit 2-3 gånger och jag har spelat hela dagen ska man hålla fett-mätaren i mitten? vad händer ifall man inte äter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur vet man när det är dags att äta? jag har typ ätit 2-3 gånger och jag har spelat hela dagen ska man hålla fett-mätaren i mitten? vad händer ifall man inte äter? Du dör väl ifall du inte äter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag har definitivt inte dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Hur vet man när det är dags att äta? jag har typ ätit 2-3 gånger och jag har spelat hela dagen ska man hålla fett-mätaren i mitten? vad händer ifall man inte äter? Om man ej äter så blir de svårare dvs man kan ej springa lika mkt,Man skadar mer liv, så ÄT men ej för mkt då spyr han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 *SPOILER* Kanske fan vet jag Man behöver väl bara äta när man behöver mera liv? Jag äter bara då iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 *SPOILER* Kanske fan vet jag Man behöver väl bara äta när man behöver mera liv? Jag äter bara då iallafall Man behöver ej men efter ett tag så hör man hans mage kurra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 jag käkar när jag har lust... antingen när jag behöver hälsa eller när jag åker förbi nån snabbmatskedja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 klarat så ¨många missions o e i sista staden och ja har bara ätit runt 15-25 gånger så ja tror itne det e så påverkande igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Det kommer upp en ruta högst upp i vänstra hörnet där det står att man borde äta , för att cj är hungrig , nåt sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 klarat så ¨många missions o e i sista staden och ja har bara ätit runt 15-25 gånger så ja tror itne det e så påverkande igentligen nörd..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nörd..... spelat den i nån vecka nu vadå nörd? man kommer dit snabbt iaf för mig sitter itne fast på skit missions som er 11 åringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vadå min fett mätare syns inte ens den är bara grå och min muscle är vit är den full då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ahahahahah jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 om du inte hamnar i trubbel så kan du klara dig i 15 dar i sträck (!!!) innan du dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts