vegeta172 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 tack ni jag är nu fast i ampihsion ambush hur mycket behöver jag simning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 dom andra två lådorna finns utanför..höger om bilen man lastar in det i..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur kan man fastna?? alla uppdrag är ju skitlätta... iaf de jag hittills klarat... 78% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ett tips till alla som fortfarande inte har klarat "life´s a beach": om ni skjuter gästerna släpper dom mp5, skitenkelt att få några hundra skott i det vapnet på detta sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 och till alla er som har problem med cesars vianpando : testa att byta kontroll, jag träla som fan me uppdragt, bad en kompis göra uppdraget, han misslyckades, men han förslog att ja skulle testa med andra kontrollen, jaklara det direkt, på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jac16 Om du inte klarat storyn på 78 % vet jag inte vad du pysslar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 undrar hur man får upp dörren på gray nånting uppdraget (andra för tenpenny) testade att skjuta på låset men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 han kan ju ha gjort nästan hela storyn och sen fixat dom där extra grejorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men varför gör han inte hela storyn fösrt om det är så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nån skrev om uppdraget ampihsion ambush, jag hoppade ner i vattnet och lekte i typ 5 min sen gick det att köra uppgraget (grymt uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur fan fixar jag Mad Doggs Ryhme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har inga uppdrag att göra i LV och jag vet att spelet inte är slut men vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hur klarar man uppdraget där man ska skjuta alla cp skallarna som är i taket på taket? kan jag ha en bil istället för motorcykel tack jag provade detta: körde längst till höger på andra spåren men det är alltid 2 som klarar sig finns det ingen fusk så man kan hoppa över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hur fan fixar jag Mad Doggs Ryhme? 1, Åk dit!! 2, Gå in! 3, Döda den första gubben med smygattack!! 4, Den gubben går bara runt så ställ dig i en skugga å vänta. 5, Ställ dig i ett rum med skugga å vänta tills han går förbi. Döda han. 6, Tryck på R3 (analogen) å kryp förbi bardisken å han som tittar på TV. 7, Ta skyddsvästen å döda gubben som står där. 8, Hämta boken å spring å döda alla (nu kan du använda vapen). 9, Spring ut. 10, Åk till burger shot MISSION PASSED +RESPECT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men varför gör han inte hela storyn fösrt om det är så lätt Därför att han skrev: iallafall där jag e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men vet nån en sida för mission tutorials eller några tips på hur jag klarar tåg uppdraget där man har motorcykel i första banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag har fastnat å wuzimu racing uppdraget...vilken bil ska jag använda? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag e på 54 uppdrage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Hur i helvete klarar man supplying lines hos Z?... måste man klara alla Z-uppdrag när man har köpt stället för att ta sig vidare i storyn? Redigerad 3 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) DIEXEL Posted on Nov 3 2004, 02:06 Hur i helvete klarar man supplying lines hos Z?... måste man klara alla Z-uppdrag när man har köpt stället för att ta sig vidare i storyn? du behöver klara det för att kunna göra några uppdrag till i ditt garage... Sök efter detta så kommer du hitta, finns massor om det här. Redigerad 3 november, 2004 av Timson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts