farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag vill ha hjälp med Just business... finns det ingen autoaim så man kan sikta från motorcykel direkt på dom andra... för ja e så dålig på manuellstyrning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 enkelt uppdrag...kör så långt ut du kan till höger på spåret brevid så big smoke får skottvinkel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nån som klarat uppdraget "reuniting the families" och kan hjälpa mig? vore schyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ingen som har ett fint litet tips till Uppdraget Just Business där man ska fly från Ryssarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hur gör man på "mike torado" jag fattar ingenting Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 yeaaah helt överlycklig kom just till san fierro :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Doh, hur fan klarar man uppdraget där man ska "dansa" med bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Doh, hur fan klarar man uppdraget där man ska "dansa" med bilarna? Dansar med bilen i takt till musiken?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag är också stuck på cesars vialpando, ungefär när ska man dra i spaken? allså hur ska pilen va i förhållande till ringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag är också stuck på cesars vialpando, ungefär när ska man dra i spaken? allså hur ska pilen va i förhållande till ringen? i mitten såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 i mitten såklart! säg det till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag är på streetracing uppdraget, inte det där med lowriders längre fram, man är i nån jävla skogsmark o ska streetraca med nån snubbe....... man ser GTAIII killen i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ja får sån damp på uppdraget! AAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag är på "Wear flowers in hair" nåt sånt...och jag har fastnat efter man har hämtat killen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag är fast på chipsfabriken LV har någon nån strategi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Klarade just skituppdraget; Just Business... är numera i San Fierro (nåra uppdrag senare).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Just buisness var skit enklet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag är i SF nu men är på "?" grejen me tjejen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Behöver hjälp på ett uppdrag(vet inte vad det heter)men man träffar poliserna i en dounut affär och sen ska man ta molotovs och kasta på ett hus Jag har fastnat på samma uppdrag också, det går inte att plocka up molotovs flaskan. Fan vad trött man blir när det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 tryck på L1 för du kanske redan har ett sånt typ av vapen..handgrantar tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts