Ethereals Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Hur fan lyfter man saker med modelhelikoptern på New Model Army?! Hitta det.. hade bara lite seg knapp som inte kände när jag tyckte :"> Redigerad 30 oktober, 2004 av Ethereals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Bump! Är fortfarande fast på det där uppdraget när man ska skjuta snubbarna på tåget när man åker med crossen...försökte åka framför tåget, och inte fan gick det bättre, fortfarande 2 pers som klarar sig...HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hej jag har fastnat på två uppdrag ett där man ska åka före med en moped och förstöra road-blocks så att en van kan köra förbi. Och ett annat dät man ska sjuta ner Rc flygplan med en minigun Det är bara att åka snabbt före och hinna skjuta ner alla , bilen är rätt seeg. Den där men Rc flyplanet hade jag också problem med, men jag klarade det tillslut. Typ ett tips håll inte in rund hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ja ha rfastnat på 3 uppdrag 1 lowrider 2 life is a beach 3 just business hur gör man på alla 3 hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) nae.. nu har jag fastnat på "just buisniess", början är lätt som en plätt men resten, lastbilen är svår.. Redigerad 31 oktober, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 har fastnat på just bussines med hur gör man för mopeden går sönder fort man måste göra nått så man klarar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 någon som kan ge tips på "los sepulcros" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du Phil kan du hjälpa mig me dom 3 uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du Phil kan du hjälpa mig me dom 3 uppdragen? loada inte efter du har dött, om du inte gör de blir de lättare för varenda gång du försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det hos Zero när man flyger och skjuter ner plan asså det är omöjligt för bensinen tar bara slut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 så du menar när ja dött så åker ja gör uppdraget igen o ja loadar inte så ja kommer te mitt hus igen så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skit i uppdragen hos Zero ...bara jobbiga..inget att göra med storyns utveckling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okej du Phil den andra uppdraget Lowrider Hur gjorde du där då Och Life is a beach kan du förklara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 försök få rytmen i kroppen bara digga med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har problem med Life's a beach, Jag fattar inte vad man ska göra. Satt fast på det i 3 timmar...Man måste hålla tungan i munnen och dansa...(Dance like Lance Vance) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 men dete svårt men den andra lowrider nått bra tips så ja klarar det lätt? och beach med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 fattar inte varför alla har problem med just bussines. typ lättaste uppdraget ju...ett tips sikta på gubbarna o inte på själva motorcyklen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har problem med Gray Import :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Life's a beach... jag stängde av ljudet då klarade jag uppdraget eftersom man iaf jag stör mig när dom andra säger you suck osv när man missar.. hahaha Redigerad 31 oktober, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts