disme Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nån som vet hur man gör low rider uppdraget tips snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har problem med just business... rör man bara lite vid right analog spaken rör sikte inte sig typ, trycker man lite lite hårdare flyger siktet 10 cm... OBS! mc jakten i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det va ejd e ja fråga om kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 DEt gäller att inte loada om efter man har dött eller mission failed. Cj lär ju sig hantera vapnet bättre om man kör många gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur gör man lowrider och motrocykel uppdraget när man jaagr freddy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har fastnat på andra uppdraget av poliserna, dom ballas typerna håller på o smuglar med ryskar..men nu till problemet!när man ska efter han som åker iväg i bilden ska man ta trucken då?eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Behöver hjälp på ett uppdrag(vet inte vad det heter)men man träffar poliserna i en dounut affär och sen ska man ta molotovs och kasta på ett hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nån som vet hur man gör low rider uppdraget tips snälla? bara att tima tryckingarna, finns inte så mycket man kan berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur långt har jag kvar. Jag har skjutit ner ballas ledare keans (vet ej hans namn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag är helt j*vla fast på just buissnes ja har typ kört det miljoner gånger utan å klara det. Det längsta ja ahr kommit e när man ska köra igenom någe galler och presis på så blev Big smoke skjuten. Nån som har någe tips hur ja ska klara skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag är oxå fast där...spelat det uppdraget flera ggr...blir tokig på det snart...vissa utav motorcyklarna tål hur mycket kulor som helst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja e oxo på just bussiness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag är helt j*vla fast på just buissnes ja har typ kört det miljoner gånger utan å klara det. Det längsta ja ahr kommit e när man ska köra igenom någe galler och presis på så blev Big smoke skjuten. Nån som har någe tips hur ja ska klara skiten? klara på andra försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har fastat på det där jävla uppdraget där man ska åka med crossen och med big smoke flåsandes i nacken..och jaga det där tåget...det är alltid 2 nissar som klarar sig, FATTAR inte hur jag ska göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har fastat på det där jävla uppdraget där man ska åka med crossen och med big smoke flåsandes i nacken..och jaga det där tåget...det är alltid 2 nissar som klarar sig, FATTAR inte hur jag ska göra?! Kör långt ut från tåget du kan sen skjúter han.. jag klara det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har också fastnat vid den där tåget och tjockisen där bak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kör långt ut från tåget du kan sen skjúter han.. jag klara det på första försöket Framifrån alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hej jag har fastnat på två uppdrag ett där man ska åka före med en moped och förstöra road-blocks så att en van kan köra förbi. Och ett annat dät man ska sjuta ner Rc flygplan med en minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har någon någon bra strategi? Ps Gta 3 killen finns i Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Måste man göra Cesar Vialpandos uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts