Frostic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 nån snubbe i nån annan tråd sa att det är typ 28 uppdrag tills man får tillträde till san fierro.. Okej. Då har jag några kvar. Men vilka uppdrag är det man måste göra? Finns ju några uppdrag som inte verkar vara lika seriösa som de andra om jag säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 har lastat 4 lådar men det är två lådor till..vart finns dom?.. i hyllorna?..hm dom finns ute brevid bilen du ska lasta in i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har problem med Life's a beach, Jag fattar inte vad man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har problem med Life's a beach, Jag fattar inte vad man ska göra. Detta är hur långt jag har klarat; Snacka med DJn (positivt), så vill hon dansa... Men var, när eller hur vet jag inte... (Har skapat en ny tråd om det uppdraget...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är så jäkla fast på Made in heaven hos catalina när jag ska sikta på dem och sen byta mellan dem på r2 så trycker de på alarmet ändå och sen så kommer jag inte ut måste ta självmord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Racing uppdraget,på uppdrags ikonen står det typ Cr eller nåt. hjälp! EDIT: och uppdraget "Robbing Uncle Sam" för Rayder dör ju hela tiden! har fastnat på robbing uncle sam också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har problem med "just bussines", nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Racing uppdraget,på uppdrags ikonen står det typ Cr eller nåt. hjälp! EDIT: och uppdraget "Robbing Uncle Sam" för Rayder dör ju hela tiden! jag ligger också där.. men kan inte ta upp saker me den dära lilla bilen.(Vet inte vad den heter.) hur ska man ta upp sakerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 för right analog upp och ner för att röra gafflarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 herregud, nödvändigt av vissa att spamma ner tråden med svar som "den var ju lätt ju", och bara en smilie?! har ni inte något bättre för er, hjälp de som behöver hjälp istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vegeta172... du e tråkig.. jag har hela kartan nu.. och har bara klarat 15 uppdrag.... har inte fuskat eller nått sånt skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarat 26 uppdrag drygt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fatcat Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har fastnat just precis innan första uppdraget, jag vet inte hur man går... hjälp mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fastnat på det där Life´s a beach när man ska dansa med DJn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CeeJay Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 öhh, jag är fast efter andra uppdraget (där man ska fixa en frilla, och råna en restaurang). Man kan gå omkring och göra isnitt vad man vill, men jag hittar inget uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har fastnat på Wrong side of the tracks, jag kommer förbi efter att man mött tåget, men sen så blir det bara fel ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har fastnat just precis innan första uppdraget, jag vet inte hur man går... hjälp mig snälla analog spaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aaa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fast på life's a beach satan va svårt uppdrag:\ någon som har nå tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Fast på life's a beach satan va svårt uppdrag:\ någon som har nå tips? finns en dansclub i närheten av downtown.. kollar du på kartan så ser du ett martini glas, det är Discot =) EDIT: kartan som du har i boxen inte i spelet. Redigerad 30 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har problem med Life's a beach, Jag fattar inte vad man ska göra. för och få igång uppdraget svara positivt och tryck höger igen så startas mini gamet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts