Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Med flygplanet Btw Sniper powa!! Aha, när man ska åka upp på ett flygplan... *SPOILER* Missionet efter det är uppdraget då du ska in i/på Area 69. Det är bland dom roligaste missionen i hela spelet, om man är bra på M4. Du får Jetpack i slutet!! (Du måste göra dom uppdragen för storyn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert_Lidstroem Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tjena! Hoppas du snackar om PC-versionen när du erbjudert dig att hjälpa Jag är i LAs Venturas och "Vertical Bird", jag kan INTE för mitt liv skjuta ner dom där planen som följer efter mig....jag kör mot dom, trycker space, när ringen blir röd så trycker jag LCTRL och skjuter, men ikke! Nån som har några tips? Detta är bland "Final Missions"! Har missat massor med uppdrag, varför vet jag inte, missat: Key to her Heart, Dam and Blast, Cop Wheels, Up, Up and Away!, Breaking the Bank at Caligula's, Misappropriation men jag har fått göra uppdraget efter alla dom där "High Noon"...varför? nån som vet? Tack! Jaha vi provar igen då! "Vertical Bird" gäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 hjälp har fasnat på ett uppdrag snälla hjälp mig (Det är i san fierro) efter CJ direkt det första när man ska fotografera några snälla hjälp mig så är ni shyssta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 hjälp har fasnat på ett uppdrag snälla hjälp mig (Det är i san fierro) efter CJ direkt det första när man ska fotografera några snälla hjälp mig så är ni shyssta Gör som jag, smyg på FBIsnubbarna och gå till dörren, gör ett headshot, nu har du alla FBIsnubbar efter dig, dra iväg med dom i skogen, spring in i huset ta ett kort, fort ut och ta ditt fordon som du kom dit med =) OBS du behöver Stamnia för att göra på detta viset =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Gör som jag, smyg på FBIsnubbarna och gå till dörren, gör ett headshot, nu har du alla FBIsnubbar efter dig, dra iväg med dom i skogen, spring in i huset ta ett kort, fort ut och ta ditt fordon som du kom dit med =) OBS du behöver Stamnia för att göra på detta viset =) inte det när man är på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 inte det när man är på taket Är du på taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är du på taket? aa på photo opptunetyi i san fierro hjälp PS på PS2 i Angel Pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 aa på photo opptunetyi i san fierro hjälp PS på PS2 i Angel Pine Jaha DET uppdraget, blandar ihop nu =) Det är ju bara att fota de med en pil över huvudet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jaha DET uppdraget, blandar ihop nu =) Det är ju bara att fota de med en pil över huvudet..? jag vet med det fungerar inte PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 jag vet med det fungerar inte PS2 Varför skulle det inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag behöver hjälp med ett uppdrag (har glömt vad det heter) där man ska till mad dogg's hus...Jag kommer tills han sticker ut ur huset och man ska köra efter honom...Men kan inte komma ikapp han..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Varför skulle det inte göra det? Därför jag fotograferar men jag vet inte vad som händer det skriver hela tiden Fotograph his face jag gör det men ändå så går det inte bara mission failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag klarar inte att få guld på burn and lap i bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Därför jag fotograferar men jag vet inte vad som händer det skriver hela tiden Fotograph his face jag gör det men ändå så går det inte bara mission failed Du får zomma in lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du får zomma in lite Ska jag zomma in helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ska jag zomma in helt Vet inte ta flera kort ifall det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag klara inte n.o.e. nån som kn ge tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag klara inte n.o.e. nån som kn ge tips?? Åk inte direkt till stället, åk istället längs vattnet. Och undvik för allt i världen skogar. Man dör ju så fort man nuddar vid nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Åk inte direkt till stället, åk istället längs vattnet. Och undvik för allt i världen skogar. Man dör ju så fort man nuddar vid nåt Ok tack Ska prova det imorron Ädit:Måste man göra det uppdraget?? Redigerad 27 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
giertta Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag har fastnat i dansa på stranden uppdraget..!! någon som vet hur man kan ta sig igenom detta uppdrag för att få disco vanen..?? måste man dansa rätt med DJN för att kunna gå vidare .??att försöka att dansa i takt med musiken är rent ut sagt omöjligt bokstäverna rullar väldigt fort. det är alltså ogc loc som arbetar på hammburger kedjan som ger en detta uppdrag har ni något fusk eller liknande..?? Redigerad 27 juni, 2005 av giertta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts