Matteus Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 du ska klättra upp i den och sedan hämta fallskärmen längst upp för att sedan hoppa ner på kulan och skjuta den mot bilarna genom att gunga den fram och tillbaka med hjjälp av analoga styrspaken. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W1zp Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 hmm du får uppdraget av dom 2 snutarna när dom besöker macken. sen ska du ta ett gömt gevär på platsen där byggarbetarna är, sen ska man ta en cross och föja efter ett tåg till LS, när han kliver av tåget så kommer det fram en avstånds mätare. Du ska inte göma dig du sak va en bit ifrån han inte för nära asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ja har fastnat på sista uppdragé (End Of The Line) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 bttwww jag är stuck på render ketchur uppdraget, finns ju fan bara motorvägar! om det är den när man ska skräma en typ som ligger på motorhuven så är det bara att köra till flygplatsen och köra så fort man kan sen sladda mkt med bilen och så..skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag är på home coming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag har fasnat på key to her heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 tag på "Gimp Suit", #¤%&/! henne tills hon ger dig keycardet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 uppdraget där man ska skjuta ner massa helikoptrar vi "el castillo de ddiablo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Någon som har några bra tips till den satans flygskolan, har klarat dem två första ( start och landning), men nästa går fan inte och klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Någon som har några bra tips till den satans flygskolan, har klarat dem två första ( start och landning), men nästa går fan inte och klara Bara att öva tills det går. Pinigt som faan, men det går efter en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Flygskolan är dryg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_aik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag är på uppdraget när carl och cesar ska åka på en motorcykel , och cesar ska hoppa av på en lastbil. ja åker nära men han hoppar aldrig över , hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Du måste vara nära den ett bra tag innan han hoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag är på uppdraget när carl och cesar ska åka på en motorcykel , och cesar ska hoppa av på en lastbil. ja åker nära men han hoppar aldrig över , hjälp? Håller du mc:n riktigt stadigt nära lastbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_aik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Håller du mc:n riktigt stadigt nära lastbilen? Han sätter sig på huk , och skriker closer cj closer sen åker ja så nära att man typ rammlar av ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är det inte så att om man fasnar på ett uppdrag så blir det bara svårare och svårare.. ? Om det nu är sant så... Ja... Jag har inte märkt något ! Är det fel på mitt spel -(Bugg?).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är det inte så att om man fasnar på ett uppdrag så blir det bara svårare och svårare.. ? Om det nu är sant så... Ja... Jag har inte märkt något ! Är det fel på mitt spel -(Bugg?).. Det är konstigt för Rockstar har gjort så att uppdraget blir lättare ju mer man håller på med det. Men du kanke använder koder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det är konstigt för Rockstar har gjort så att uppdraget blir lättare ju mer man håller på med det. Men du kanke använder koder Jaha... Men jag har inte anv. fusk/Koder så... Då är det nog ngt fel på mitt spel trots allt ! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 jag har fasnat på key to her heart Om man dödar henne går det snabbare. Då behöver man bara gå in i hennes hus och hämta keycardet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 ja har fastnat på sista uppdragé (End Of The Line) Om du gör Firefighter missions blir du fireproof och det uppdraget blir enklare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts