Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har problem med ett uppdrag där man ska köra efter ett tåg från SF till LS. hur gör man sen när man kommit upp för trappan då snubben sätter sig i taxin? mätarn går ju till max direkt när jag försöker gömma mig. Om jag bara visste vilket uppdrag det var, kan du förklara lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hmm du får uppdraget av dom 2 snutarna när dom besöker macken. sen ska du ta ett gömt gevär på platsen där byggarbetarna är, sen ska man ta en cross och föja efter ett tåg till LS, när han kliver av tåget så kommer det fram en avstånds mätare. vet du vilket jag menar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har cp fastnat på Madd Dogs Mansion alla andra uppdrag klarade jag på första försöket , men detta går inte för mig!! lite tips tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har cp fastnat på Madd Dogs Mansion alla andra uppdrag klarade jag på första försöket , men detta går inte för mig!! lite tips tack!! Vilket uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vilket uppdrag ??? jag tror man ska sno en bok eller nått i nå studio!! det är i början av spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 piss att man måste dejta millie för att få säkerhetskortet osv.. kan man inte utpressa bruden eller något annat sätt att få kortet UTAN man behöver dejta?? varannan gång vill hon att CJ ska köra fort osv men hon säger ju hela tiden: "Du åker för sakta" och "Du åker för fort"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 piss att man måste dejta millie för att få säkerhetskortet osv.. kan man inte utpressa bruden eller något annat sätt att få kortet UTAN man behöver dejta?? varannan gång vill hon att CJ ska köra fort osv men hon säger ju hela tiden: "Du åker för sakta" och "Du åker för fort"... Ta på dig Gimp Suit när du ska dit.. den finns i garderoben på special för då har dom sex direkt och efter 2 gånger ringer hon och säger att man kan gå in och hämta det i hennes hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har cp fastnat på Madd Dogs Mansion! man ska sno en bok ifrån en studio i huset!! alla andra uppdrag klarade jag på första försöket , men detta går inte för mig!! lite tips tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 säg bara !!!! Flygskolan övningen med när man ska först bomba 3 bilar sedan 2 Cabs med den ''heliga'' koptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har cp fastnat på Madd Dogs Mansion! man ska sno en bok ifrån en studio i huset!! alla andra uppdrag klarade jag på första försöket , men detta går inte för mig!! lite tips tack!! vad exakt är det som du inte klarar? jag har fastnat på Cesar-uppdraget Wu Zi Mu (eller vad det nu heter) där man ska racea en lååång runda. vilken strategi och vilket fordon bör man använda och ska man uppgradera bilen med nåt, i så fall vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag skulle behöva hjälp med det där uppdraget i san fierro då man ska förstöra lite på en byggarbtesplats, jag fattar inte hur man ska göra med kranen?? Kulan ska släppas eller vad? Mycket tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag skulle behöva hjälp med det där uppdraget i san fierro då man ska förstöra lite på en byggarbtesplats, jag fattar inte hur man ska göra med kranen?? Kulan ska släppas eller vad? Mycket tacksam för hjälp. Kranen ska du inte peta i! Knuffa ner toan i hålet och använd cementblandaren att begrava han med... Du vet bury=begrava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nadir Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ah, förstår tack. Jag tyckte kranen såg så lockande ut nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 du ska klättra upp i den och sedan hämta fallskärmen längst upp för att sedan hoppa ner på kulan och skjuta den mot bilarna genom att gunga den fram och tillbaka med hjjälp av analoga styrspaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Motha Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Uppdraget där man kör moped och ska skjuta ner 3 pers från ett tågtak är svår. Jag Åkte Före Tåget OCh Tog fram m4a1 och sköt ner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Motha Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag tror man ska sno en bok eller nått i nå studio!! det är i början av spelet!! Den E Juh As Lätt !!!! Göm dig I Skuggorna ! Sen Fuskar Du dig Till Silence pistol och tar alla,,, As Lätt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Motha Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag skulle behöva hjälp med det där uppdraget i san fierro då man ska förstöra lite på en byggarbtesplats, jag fattar inte hur man ska göra med kranen?? Kulan ska släppas eller vad? Mycket tacksam för hjälp. Du SKa Inte Andvända Kranen.... DU Ska Förstöra barrackerna sen ska du putta ner chefen i en grop.. As Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag är helt, helt, verkligen helt stuck på Madd Dogs Rhyme. När man kommer till baren, vad göra? Så jobbigt att fastna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det drygaste uppdraget Var Life is a beath (staving) men Zero uppdragen va kul också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag är helt, helt, verkligen helt stuck på Madd Dogs Rhyme. När man kommer till baren, vad göra? Så jobbigt att fastna. Har du fastnat där? Det är ju bara att smyga under? Sätt dig på knä och smyg han ser dig ju aldrig... Sen finns det bara en vakt kvar, i själva rummet där du ska hämta papprerna med texterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts